Welke verzekering bij behandelingen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Klaproos, 20 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik ben even heel erg benieuwd welke verzekering jullie hebben voor vruchtbaarheidsbehandelingen en bij welke ik het beste terecht kan..Wij gaan voor IVF in Dusseldorf en ik zit te denken aan PNO omdat die er 4 vergoeden. Maar het zou kunnen dat je hier wel mega veel voor betaald. Iemand tips?

2. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag overtestapt naar PNO omdat wij voor een 4e poging gaan. Ik betaal wel meer, maar dat is minder dan de poging zelf betalen.

3. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.876
    113
    Noord-Holland
    Kijk iig of je in het buitenland behandeld kan worden en welk percentage wordt vergoed. Pno doet volgens mij 200% van het Nl tarief dus dan zit je goed.

4. neletje

neletje Actief lid

25 jan 2009
    377
    0
    0
    volgens mij is het wel zo, dat als je al bezig bent met een vruchtbaarheidstraject, PNO je kan weigeren, tenminste toen ik daar 2 jaar geleden voor aan het kijken was, toen was dat wel zo. In de vragenlijst moest je toen invullen of je vruchtbaarheidsbevorderende medicijnen of behandelingen hebt gevolgd afgelopen 2 jaar..
    gelukkig hier geen 3e poging nodig gehad, maar vond het toen wel oneerlijk dat wanneer je het wel nodig had, je je niet meer ervoor kon verzekeren!

Deel Deze Pagina