Bruinverlies ipv menstruatie na iui, test negatief....

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by kikkertje0, Jan 26, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kikkertje0

Dec 12, 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Misschien is er iemand die dit leest en denkt "dat herken ik!"...

Op dinsdag 10 januari heb ik mijn 2de iui gehad, afgelopen zaterdag (11 dagen na iui) kreeg ik licht bruinverlies. Ik baalde en dacht dat het helaas mislukt was. Maar meer dan bruinverlies is het nog niet geworden. Dinsdag was dus mijn nod en heb ik voor de zekerheid in de avond een test gedaan, deze was negatief.

Wat denken jullie? Kun je je menstruatie echt overslaan na een iui? Kan ik wie weet in een mega wonder nog positief testen?

2. Lycos

Lycos Fanatiek lid

Jan 23, 2015
    1,302
    26
    48
    Ik zou morgenvroeg nog eens testen met ochtendurine.

bruin bloedverlies kan ook 'oud' bloed zijn, maar is soms ook een teken dat je menstruatie begint.

Heb je normaal voordat je menstruatie begint bruinverlies?

3. kikkertje0

Dec 12, 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, heb normaal ook wel wat bruinverlies, maar niet al 5 dagen. En ik herken het niet na de iui (mijn zoontje is ook verwekt met iui).

Nou ja....ik wacht nog inderdaad maar wat dagen af, gooi er van het weekend nog een testje tegenaan en anders bel ik maandag weer het ziekenhuis.

4. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik ben benieuwd naar je testje!

5. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Je luteale fase kan anders zijn, die kan per cyclus verschillen. Vruchtbaarheidsbehandelingen kunnen wel effect hebben op je fase.

Het kan zijn dat je toch geen eisprong hebt gehad. In dat geval zul je hoogstwaarschijnlijk ook niet ongesteld worden. Heb je Pregnyl gehad om je eisprong op te wekken?

6. kikkertje0

Dec 12, 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb Ovitrelle gespoten.....maar sinds gisteravond antwoord op mijn onzekerheid. De sluizen zijn open gegaan, niet normaal ineens!

Nu kan ik wel weer "vooruit", straks het ziekenhuis bellen en op naar iui 3. Hopelijk de laatste.....flink meer last van het traject nu ik er al 1 rond heb lopen (hormonaal gezien).

Share This Page