Twijfel over bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door Flengeltje, 29 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben enorm aan het twijfelen wat ik nou moet denken, aangezien de huisarts nog enige hoop heeft..
    Ik hoop dat iemand deze klachten (her)kent en me kan helpen

Ik heb de afgelopen paar weken onwijze last gehad van pijnlijke borsten, maagzuur en een opgezette buik..
    Ik zou morgen mijn NOD hebben, maar ik werd vannacht (uur of 4) wakker met enorme rugpijn..
    Op het toilet wat bloed verloren (bij het plassen) en hierna weer gaan slapen..
    De hele dag heb ik me heel erg moe gevoeld (ook hoofdpijn) en nog steeds (wel minder) pijn in mijn rug en buikkrampen..
    Heb hierna nog een paar druppels bloed verloren (bij afvegen)

Mijn ha is bekend met mijn (heftige) menstruatieklachten en gaf telefonisch aan dat dit niet een normale menstruatieklacht hoeft te zijn.
    Daarnaast ben ik nog nooit een dag eerder ongesteld geweest, omdat mijn cyclus altijd hetzelfde is geweest. deze gaf dan ook aan morgen nog een test te doen als de menstruatie niet doorzet..

eigenlijk heb ik het al opgegeven, maar wat denken jullie?

2. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Even afwachten of het doorzet.

Ik heb zelf ervoor gekozen om in zo'n situatie geen zwangerschapstest te doen. Dat zegt dan niks over een evt. miskraam (want je houdt het HCG dan nog enkele dagen in je lichaam), en als het afkomt dan hoefde ik ook niet te weten dat het een beginnende zwangerschap was die mis is gegaan.
    Tenzij het belangrijk voor je is om vast te stellen of je zwanger kunt worden. Dan zou ik de meest sensitieve vroegtest halen die er is. Met de kanttekening dat het dan heel vroeg nog mis kan zijn gegaan.

3. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    dankjewel voor je reactie!
    Ben helaas gewoon ongesteld geworden..
    Het is wel een hele andere ongesteldheid dan normaal, ha gaf ook aan er verder niet bij stil te staan want dit kan altijd gebeuren!

Hopelijk is het de volgende keer wel goed!

4. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Sterkte, ik hoop voor je dat je snel zwanger bent.

Deel Deze Pagina