Wanneer 3D echo?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SaskiaB, 8 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo dames,

Ik heb een vraagje aan jullie. Ik ben nu 18 weken zwanger en wil graag een pretecho laten doen. Wanneer kun je nu het beste een 3D echo laten maken? Ik heb in een blad gelezen dat 3D het mooiste is tussen de 26 en 33 weken of zoiets. Maar heb niet echt zin om nog zo lang te wachten. Wanneer hebben jullie een 3D echo laten maken? Dus ik bedoel bij hoeveel weken zwangerschap? Bedankt alvast voor de reacties.

2. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Om je een beetje een idee te geven hoe ze er rond de 9 weken uitzien kan je in mn album kijken.
    Ik heb met 19 weken een 3D echo laten maken en dan zien ze er dus zo uit.

3. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    hallo!

ik heb het voor mezelf ook nagevraagd bij zo'n "pretechocentrum" en die vertelde mij dat het het slimst is om te doen vanaf 24 weken, omdat er dan een laagje op het kindje zit waardoor het kindje nog duidelijker (of beter) zichtbaar is!.
    hier kan je ook kijken
    www.babyview.nl (ik heb dat toen door middel van naar hun te mailen gevraagd).

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja het beste is rond 7 maanden dus met 30 weken ongeveer dan heb je de mooiste resultaten... ik ga volgende week

5. ilonas

ilonas Lid

24 nov 2005
    90
    0
    0
    medewerker sociowoning
    Wij gaan ook als ik 18 weken ben. We willen gewoon heel graag kijken naar hoe ons kindje zich ontwikkelt. En zijn reuze nieuwsgierig wat het gaat worden.Ons werd ook aangeraden om het met 26 weken pas te gaan doen, maar als we 30 weken zijn ofzo gaan we gewoon lekker nog een keer naar ons kindje kijken via 3/4d echo.

Groetjes Ilona's

6. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik heb 'm met 20 weken laten doen, en was ook best mooi. Je kan 'm natuurlijk ook later nog een keer doen!

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb m pas bij 28 weken laten doen, kijk maar in mijn album voor foto's!

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wow die zijn wel heel mooi.

Ik hoorde van het echobureau hier dat het het mooist is tussen de 24e en 28 week. Als ik die van jou zo zie ga ik voor die 28 weken. Maar goed eerst volgende week de 20 weken echo!

9. sweetangel100

Ze zeiden tegen mij inderdaad ook tussen de 24 en 28 weken. Ik wilde eigenlijk met 26 weken, maar toen was er geen plek. Ik ben ook blij dat ik het pas met 28 weken heb laten doen! Veel plezier bij de 20weken echo!

10. cass001

cass001 Actief lid

15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Hallo,

Ze zeggen zeker na de 24 weken het mooist is. Ik heb met 21 weken 3D echo gehad (zie album) je ziet inderdaad dat ze nog niet veel spek heeft. Maar vond het toch al heel mooi. We gingen toen voornamelijk voor geslachtsbepaling. We gaan terug als ik 27/28 weken ben. Veel vinden dat overdreven, maar wij vinden het samen gewoon effe ons momentje naar de kleine kijken en ook wel mooi dat weer alles goed gecheckt wordt.

gr. cassandra

11. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik heb de mijne ook met 28 weken laten maken, anders ook eventjes in m'n album kijken.

12. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Wij gaan 22 juni wanneer ik 27 weken zwanger ben. Je zou dan het gezichtje heel goed kunnen zien. Spannend om ons mannetje te kunnen zien.
    Groetjes Karin

13. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai;

wij hebben de 3/4 D met 24 weken laten doen, zie m`n album.

Ik vond het heeel mooi en bijzonder om te doen!

14. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Meiden bedankt voor jullie reacties! Vind de echo's rond 28 weken idd erg mooi maar ook die van 21 weken is lang niet slecht. Heb met mijn man afgesproken dat ik rond de 24 weken de 3D echo laat maken, zo half juli ongeveer. 6 juli heb ik de 20 weken echo (ben dan al 22 weken, maar het kon niet eerder) dus dan kunnen we ook nog ff naar ons kindje kijken. Nog ff geduld hebben dus, is wel eens moeilijk maar komt ook wel weer goed. Nogmaals allemaal bedankt!

15. sweetangel100

Heel veel plezier bij de echo! Ik geef je 1 tip: maak op tijd de afspraak! Ik moest 6 weken wachten omdat het zo druk was!

16. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje dan kan ik volgende week alvast wel bellen! Bedankt voor de tip! ;)

17. sweetangel100

Ja misschien dat er bij jullie niet zo'n wachtlijst is, maar stel dat het wel zo is dan zit je mooi te kijken... Beter te vroeg dan te laat :)

18. Nadje

Nadje Actief lid

7 okt 2005
    335
    0
    0
    Ik kon bij ons heel snel terecht, maar moest wel 2 x gaan. Eerste keer lag de baby met zijn ruggetje naar ons toe en steeds als ie zich een beetje draaide had ie een armpje voor zijn gezichtje.
    Was wel jammer, maar 3 dagen later is 't toch nog gelukt :)

19. sweetangel100

Ja zie je dat is heel verschillend. Ik had ook nooit verwacht dat er zo'n wachtlijst was. Maar ja, eigenlijk een geluk bij een ongeluk want daardoor kon ik pas met 28 weken terecht en ik vond het heel mooi :)

20. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Mooie foto's allemaal hoor! nu kan ik helemaal niet meer wachten ;)
    ik heb ook al een tijdje terug de afspraak voor de 3/4D echo gemaakt, omdat ik dan nog keuze had om zelf de tijd ook te kiezen wat ons het beste uitkwam!.

Deel Deze Pagina