Ik hoorde dat dieetvoeding wel eens vergoed wordt door de verzekering. Weet iemand hoe dit zit met Nutrilon Omneo? Want op de verpakking wordt deze voeding ook omschreven als dieetvoeding en meestal gebruik je deze ook op aanraden van de arts op het CB. Weet iemand of Omneo ook wel eens voor vergoeding in aanmerking komt??
Nee deze worden niet vergoed. De pepti wordt met een verwijzing van het CB of een HA vergoed door het ziekenfonds.
hihi, ja zou heel leuk zijn! het is wel aanzienlijk duurder dan de standaard. Zeker sinds die nieuwe verpakking is de prijs opeens omhoog gegaan. Eerst kon ik het hier bij de jumbo krijgen voor 12,70. Nu 14,50 geloof ik..
Ik hoorde het ja dat de prijzen omhoog zijn gegaan. Hier wordt nog meer betaald voor een pak flesvoeding. Wij hebben Pepti en je betaald 32,75 voor een pak. Gelukkig krijg ik als het goed is maandag de verwijzing voor de verzekering want pff het is bijna niet te betalen.
Ik hoorde het ja dat de prijzen omhoog zijn gegaan. Hier wordt nog meer betaald voor een pak flesvoeding. Wij hebben Pepti en je betaald 32,75 voor een pak. Gelukkig krijg ik als het goed is maandag de verwijzing voor de verzekering want pff het is bijna niet te betalen. zow dat is inderdaad heeeel erg duur. fijn dat jullie een verwijzing krijgen dag
hier betalen we bij de super de boer 14,99 voor een pak omneo ( 1 en 2 ) en bij de plus 14,19. Belachelijke prijzen toch?? Bedoel ik zit nu op 4 flessen, maar als je nog op 5 of 6 flessen zit, ben je zo een pak in de week wel kwijt !! xxx