Onderwerp zegt het al, Mijn dochtertje gaat per mei naar oppas. Nou ben ik sterk aan het twijfelenn voor wat ik moet gaan, hier is gastouderopvang goedkoper.De kdv in de buurt zit vol ze zou dan ergens anders op kdv verblijf moeten gaan maar de gastouderopvang in de buurt was wel plaats, wat zijn de voordelen van de gastouderopvang en de KDV? Maandag komt er een vrouw van de gastouderopvang langs voor wat info en eventueel inschrijven. Blijft moeilijk als je helemaal geen ervaringen mee hebt, Hoop dat jullie kunnen komen met adviezen/ervaringen zodat beslissen wat makkelijker wordt
brandon gaat naar gastouder. niet kwa kosten dat verschil is niet erg groot. maar kwa flexibel gaat die naar de gastouder toe
Ik werk zelf op een kdv en ben daar dus ook voorstander van. Voordelen vind ik oa; -Dat als een leidster ziek is, deze wordt vervangen en jij dus altijd verzekerd bent van opvang. -Je kindje heerlijk met andere kinderen kan spelen. -Er op een kdv vaak meer aan activiteiten wordt gedaan. -Groepsleiding gediplomeerd is en dus meer is dan een oppas. -Er meer mensen aanwezig zijn die elkaar "controleren". [je hoort tegenwoordig nu eenmaal zulke rare verhalen] Heb echt niets tegen gastouders hoor...kan een prima oplossing zijn [begrijp me niet verkeerd]. Maar het zou niet mijn keuze zijn. Laat je gewoon door beide partijen goed voorlichten. Succes met je keuze.