Aankomende donderdag moet ik voor het eerst naar het ziekenhuis voor de eerste maand iui. Ik vind het zo spannend, vooral het spuiten van de hormonen, ik ben al geen held met bloedprikken laat staan dat ik bij mezelf hormonen moet spuiten....... Hoe ervaren jullie dit en hoeveel dagen moet je dit doen. Bij ons is geen oorzaak gevonden waarom het al twee jaar duurt en we niet zwanger raken. ik heb een regelmatige cyclus en het zaadonderzoek, en de samenlevingstest konden niet beter. Bij mij tijdens een kijkoperatie wel endometriose gevonden maar dit is nog niet zoveel, al geeft het wel ontiegelijk veel pijn..... mijn vraag is dus eigenlijk, hoeveel dagen spuit je hormonen en hoe hebben jullie het ervaren? Ook de hele iui behandeling, waren jullie snel zwanger of juist niet?
Hoi Ik, Ja, kom kletsen in IUI september! Wij ook onverklaarde infertiliteit. Ik ben nu bezig met 1e IUI, nu 10 dagen gespoten. Morgen weer follikelmeting, dus afwachten hoe lang nog. Als iemand schijtbang is voor naalden ben ik het, heus, maar dit valt echt heel erg mee. Heb puregon, met prikpen, prima te doen. En ik dacht, als ik morgen diabetes krijg, dan moet ik ook prikken dus dit lukt mij ook... Succes!!! En misschien tot in het sept topic?
Meiden succes. Ik ben 3 jaar geleden ook zwanger geraakt via IUI ook "onverklaar onvruchtbaar" en 2e iui zwanger geraakt. Ik heb veel vertrouwen in IUI behandeling en hoop dat jullie snel zwanger zijn
Dankjullie wel voor de reactie! Dat geeft toch wel wat rust om te horen dat het spuiten mee valt ik zou eens kijken in de topic. stewardess72 spannend eerste iui, heel veel succes!