Post NL pakketjes

Discussie in 'De lounge' gestart door MissyC, 5 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Hoi lezers,

Onze pakketbezorger is hier nog nooit op maandag geweest om een pakketje te leveren. Maar de rest van de dagen is hij hier meestal rond 2 uur.

Mijn vraag... Heeft jullie pakketbezorger andere bezorgtijden op maandag?

Groetjes

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    Op maandag komt hij hier volgens mij helemaal niet sinds dit jaar.

3. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Als ik bij track en trace kijk staat er: wordt bezorgd tussen 12.30 en 21.30. En pakketbezorger is onderweg.

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    Dan komt hij vast nog, hier ook wel eens om half 10 nog aan de deur gehad dus het kan maar zo

5. Angela123

Angela123 Niet meer actief

hier kan ik van dinsdag tot zaterdag de klok er gelijk opzetten wanneer hij komt. Op maandag helaas niet dan rijd er een ander in de bus en die komt op afwijkende tijden

6. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Idd, op dinsdag tot zaterdag hier netzo. En net nu ik heel nieuwsgierig ben duurt het nog ff blijkbaaar....

7. Angela123

ja erg is dat! De diwodovrza bezorger weet ook precies wanneer ik thuis ben :D soms schaam ik mijzelf wel. Kwam iemand werk afgeven gilt de bezorger vanaf de dijk dat zn collega vandaag rijd en dat hij een pakket voor mij heeft :$ of als ik in de auto rij en hij ziet mij rijden houdt hij mij aan en gooit het in de kofferbak. Wel fijn enerzijds anderzijds bestel ik misschien teveel haha ;)

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Bij ons kwam hij ook nooit op maandag..

9. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Haha heerlijk! Die van ons is ook echt een lieverd.

10. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Post NL bezorgt toch sowieso geen pakketjes op maandag?

11. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Heb even gegoogled. Het is een pakketje van bol.com. En PostNL schijnen voor hun wel op maandag te bezorgen. Ben benieuwd.

12. Angela123

bol.com bezorgd inderdaad op maandag nog niet zo heel lang hoor

13. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Er zijn maar weinig winkels die op zaterdag/zondag hun pakketten laten versturen. Dat zijn alleen de grote jongens zeg maar.

De overige pakketten worden op maandag door de verzender aangeboden en daarom op dinsdag bij de klant.

Onze pakketbezorger wordt op dinsdag volledig gek, teveel werk. Nu ik dat weet, bestel ik vaak een dagje later en komt ze in alle rust op woensdag.

14. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Even een account aanmaken op postnl.nl en je krijgt vanzelf bericht wanneer er een pakketje aankomt! Daar kun je ook aangeven of ze bij de buren mogen bezorgen of niet. En zelfs tijden geloof ik. Maar dat laatste weet ik niet zeker.

15. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb wel eens begrepen dat ze op maandag de pakketjes rijden die ze eerder niet konden afleveren, de 2e ronde zeg maar. Hier op maandag idd nooit en de rest van de week onze vaste bezorger.

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja, hier komt hij van dinsdag t/m vrijdag altijd tussen twee en drie uur. Op maandag rond elf/twaalf uur en rond zaterdag meestal om negen uur 's ochtends.

17. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik bestel zeker te weinig online? Ik krijg nooit pakketjes :(

Deel Deze Pagina