wakker 's nachts

Discussion in 'Baby en dreumes' started by sandraske, Jan 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter (bijna vier maanden) is ineens 's nachts weer wakker, al een aantal nachten, ze ligt dan gewoon te brabbelen en huilt verder niet..

Ik laat haar gewoon liggen maar ze ligt meer als een uur wakker.. Ze heeft geen honger verder, denk ik, want ze ligt gewoon maar een beetje te staren en geluidjes te maken...

Laten jullie je kindje ook gewoon liggen??

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

aah het wakker worden, jip ik ken het....

ze slaapt al sinds ze 9 weken is door...en zo opeens met 17 weken werd ze midden in de nacht weer wakker ( voor haar fles, of de speen, ) na een week hebben we haar een beetje laten mopperen,

dan viel ze na 10-15 minuutjes weer in slaap, maximale wat ze wakker is geweestis 30 minuten .

hier ging het na 3 weken weer over,

ze sliep van 8 tot 8... alleen sinds die "fase" word ze om 7 uur wakker, soms half 8, ook leuke tijd natuurlijk, maar toch :p

3. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    1,335
    1
    36
    winkel medewerkster
    ja, hier ook een meid die met 4 maanden wakker werd snachts.
    ze sliep al door vanaf 6 weken en ineens werd ze wakker, standaart om 3 uur.
    de ene keer begon ze te huilen en wilde ze wat drinken en de andere keer lag ze alleen maar te brabbelen.
    dat heeft ongeveerd 2 weken geduurt hier.
    sinds vorige week is het ook weer zover maar ze heeft in 1 week tijd 4 tandjes gekregen.

Share This Page