Hallo allemaal, Morgen hebben wij onze intake bij het Geertgen. Zo'n 3 jaar geleden ben ik daar ook onder behandeling geweest en kreeg ik gelijk de eerste keer al medicijnen mee omdat ik waarschijnlijk pcos heb. Dit is in het ziekenhuis ontdekt maar ze wilden geen verdere stappen ondernemen, moest eerst allerlei andere dingen proberen en daarom ben ik toen naar Geertgen gegaan. Ik heb toen Clomid gekregen en was gelijk na 1 kuur al zwanger.. Nu voor de 2e kom ik helaas weer bij Geertgen terecht. Maar ondertussen is er veel veranderd daar en was benieuwd of mensen ervaringen hebben hoe de intake eraan toe gaat? Alvast bedankt!
Onze intake was een gesprek (was okt 2014) en bekijken welke onderzoeken we al gehad hadden en welke nog niet (waren voor een second opinion daar). Vervolgens de onderzoeken, en toen weer een gesprek over het plan . Ondertussen zijn we 7 IUI's verder en hebben we over 2 weken weer een gesprek voor een nieuw plan Ik ben erg tevreden. Ze zijn veel meer betrokken, en denken echt mee met je als persoon, i.p.v. je zo snel mogelijk in een hokje duwen waar je eigenlijk niet echt in past