Hi allemaal, Ik gebruik momenteel utrogestan en heb de eerste dosis voor 14 dgn bijna gebruikt. Ik moest daarvoor 90 euro afrekenen! De rest wordt niet vergoed! Ik heb al veel telefoontjes gemaakt met de zorgverzekeraar en de apotheek en ik word van het kastje naar de muur gestuurd..gek word ik ervan. Op een gegeven moment als mijn test posititef is moet ik tot 12 weken utro gebruiken, mijn hemel, dat zou betekenen dat dit mij rond de 600 euro gaat kosten! Hoe zit dit bij jullie?
Ik heb voor 20 doosjes (=600 capsules van 100 mg) 56 euro zelf moeten betalen, dus ik snap niet waar jouw 90 euro vandaan komt. Daarvoor heb ik een keer bijna 5 euro bij moeten betalen voor 2 doosjes. De 200 mg capsules uit België krijg ik 100% vergoed...
Ik snap het ook niet. Ik heb het hier bij de apotheek in NL gehaald met een recept van Gent en moest voor 3 maanden een eigen bijdrage betalen van iets van 50 euro en dat was het.
Ik heb t van de 7 t/m de 12e week gebruikt, 6 tabletten per dag, maar heb er volgens mij nog geen 15 aan besteed, als ik me niet vergis.
Bij mij zat de utro in mijn ivf-behandeling. Bij mijn vorige verzekering ging het van het eigen risico af maar bij poging twee had ik een andere verzekering en heb ik niks zelf hoeven betalen. Ben wel goed aanvullend verzekerd.
Volgens mij gaat het eerst van je eigen risico af en krijg je het daarna helemaal vergoed. En soms moet je altijd een deel eigen bijdrage betalen, wat niet voor vergoeding in aanmerking komt.