Hallo lieve dames, Vraagje mijn TSH (oa) is geprikt omdat ik begin het jaar tweemaal een hele vroege miskraam heb gehad en in het verleden al meerdere malen ook tweemaal met 10 weken. Arts gaf aan dat de waardes allemaal goed waren. Ik kon deze inzien in mijn online dossier. En als ik een beetje rond surf op het internet en kijk wat ze acceptabele waardes vinden in België en Duitsland als je een kinderwens hebt, wijken mijn waardes wel wat af. Nu heb ik dit jaar 4 tp gehad waarvan er geen 1 is blijven zitten. Wel al drie gezonde kindjes. Kindje 1, vierde tp raak. Kindjes 2, tweede tp raak. Kindje 3, vierde tp raak. Nu weet ik dat het gewoon domme pech kan zijn en ik gewoon nog wat meer geduld kan oefenen. Maar misschien hebben jullie hier een andere mening over, mijn waardes waren: TSH 1,9 Vrij t4 14,6 Homocysteine 6 Anti TPO <4 Auto autist TSH receptoren 1,7 A-cardiolipine lgG 6,1 A-cardiolipine lgM 1,1 APTT 26,1 PTT 10,5 Ik slik dagelijks gravitamon, vitamine D3 en algenolie Alle tips zijn welkom.
Je waardes zijn prima. Jou tsh is 1.9. Ik ben 2x zwanger geworden Met een tsh van 2.3 ongeveer. Dus je zit goed! Geen zorgen om maken Succes!