Dag dames, Volgends mij is hier de bevalling begonnen.. Continue om de 5 minuten een mega kramp wat uitstraalt naar me liezen. Ik kan niet anders als me adem in houden op zo'n moment, wat een pijn! Duimen jullie voor me? P.s. hoort de kleine nu niet erg rustig te wezen? die van mij is nog even een laatste balletvoorstelling aan het geven geloof ik..
En? Heeft het doorgezet? Ik hoop het voor je! Wat je P.S. betreft, het hoeft niet dat de kleine rustiger is zo vlak voor of tijdens een bevalling.
Ben benieuwd hoe het nu gaat meis, hoop dat je vandaag jullie beebje in armen hebt. Justin schopte tijdens mijn weeen ook nog behoorlijk hoor, pas met op het eind werd hij wat relaxter hihi succes +
Ik hoop voor je dat het heeft doorgezet en dat je je meisje nu in je armen hebt! Iig heel veel succes!
Ben ook benieuwd of je nu heerlijk aan het genieten bent van je meisje. Mijn zoontje gaf mij nog een trap na toen zijn hoofd al geboren was haha.
Spannend meid.... wel door blijven ademen he, dan zijn die weeen veel beter te hebben! (hoop voor je dat dit goedbedoelde advies te laat is, en je inmiddels geniet van je verse baby!)