Kdv of Gastouder gezocht omgeving Diemen/Amsterdam.

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Onje, 20 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onje

Onje Niet meer actief

He meiden,

Wij zijn opzoek naar een kdv of gastouder in de omgeving Amsterdam-oost/Diemen.
    Wij zijn er nog niet uit of wij een kdv willen of gastouder, wat de voor -en nadelen zijn van beide weten wij ook niet daar ga ik even op googelen.
    Waar het ons vooral omgaat is dat het ons aanspreekt dat het vertrouwd voelt en dat wij met een gerust hart ons kleintje achter laten.
    Op google kom ik zo 1 2 3 niet verder, ik zie wel wat staan qua aanbod ook niet veel maar geen ervaringen.

Dus heeft iemand tips, ervaringen die je wilt delen met ons

2. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Hoi,

Mijn dochtertje gaat naar Jelletje in Diemen, er zit hier verderop nog één in een basisschool Hakim.

Onze dochter zat eerst bij een gastouder in Diemen.....lieve vrouw hoor maar ze gaat wel in de schoolvakantie´s op vakantie omdat ze zelf een schoolgaand kindje heeft dus dat betekende dat mijn man en ik steeds vrij moesten nemen.

Wij vinden het gevoelsmatig erg fijn dat ze naar Jelletje gaat, iedereen is lief voor de kinderen.....het voelt daar gewoon goed en mijn dochtertje gaat altijd met plezier er naar toe.
    Ook de tijden zijn lekker ruim van 7.30 tot 18.30 uur.
    wat ik ook fijn vindt is dat ze de gehele periode op het kdv in het zelfde groepje blijft, mijn dochtertje zit met baby´s tot 3 jarige hierdoor moet ze afentoe voor zichzelf opkomen en dat kan ze erg goed volgens de leidsters.

hierbij een link (jelletje is een onderdeel van Prokino)
    Jelletje | Stichting Prokino

Succes met kiezen!

3. Bri

Bri Niet meer actief

Onze dochter zit nu op IJburg in een kdv, dat bevalt ons wel goed (al is er wel veel onrust nu ze steeds zo moeten inkrimpen). Zij gaat er met veel plezier naartoe - en tot hij naar school ging onze zoon ook. Hij heeft er veel vriendjes aan overgehouden!
    Maar misschien ligt IJburg niet handig voor jou. Mocht je toch IJburg overwegen, wil ik je best wat meer over dit kdv vertellen.

Onze oudste is het eerste jaar in Driemond naar een kdv gegaan. Die beviel ons supergoed; kleinschalig (eigenaars werken mee in het kdv) en een mooie tuin. Maar onze ervaring daar is van ruim 3 jaar geleden, ik weet niet hoe het daar nu is.

4. Onje

Onje Niet meer actief

Meiden bedankt!
    Ik vind het echt dood en dood eng maar ik denk dat Lemmy er echt aan toe is, hij verveeld zich en ik ben niet het type dat dagelijks naar de kinderboerderij gaat ofzo.

Bri ik zou heel graag wat meer info willen over "jouw" kdv.
    Silvana jelletje vind ik erg leuk , site vind ik duidelijk kort maar krachtig ik ga daar een rondleiding aanvragen.
    Mag ik je vragen naar je gastouder? Buiten dat zij op vakantie ging was ze goed? Vertrouwd gevoel enzo? En was het een erkend gastouder? Anders kan je geen toeslag aanvragen volgens mij.

Pff wat een zoektocht.
    Nog geen werk dus ik kan het nog even uitstellen.

5. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Op de middenweg heb je een hele goede, alsmede in de wijk jeruzalem. Weet de naam zo 1 2 3 even niet, maar die is heel leuk opgezet, ook heb je er eentje in de Daltonschool, ook in de wijk jeruzalem.

Als je hem maar niet naar Daantje brengt! Die is zo slecht!

6. Onje

Onje Niet meer actief

Bri thanks voor jouw pb!!

Do

Deel Deze Pagina