Ja leuk we zijn weer begonnen met het gezeur... Dag 11 is bij mij precies op koningindag, geen ziekenhuis open, en 1 mei ook niet... Dus mogen we gezellig op en neer naar Belgie met koninginnendag...
Dat is balen.......maar gaat jouw zh daarmee akkoord dan dat je naar een ander zh gaat? Ik heb dat laatst gecheckt bij mijn zh en zij geven aan dat ze het niet akkoord vinden alsje bij hun de testen en metingen doet en dan naar een ander zh gaat voor de iui. Het zou wel super zijn als dat wel kan, al is Belgie wel ver weg... In ieder geval heel veel succes, laten we hopen dat het meteen raak is. Kan je wel vertellen dat je zwanger bent geworden in Belgie.
Gent heeft een doorverwijzing gegeven voor de echo's hier in Nederland. Dus ja een ziekenhuis hier doet dat gewoon. Maar niet op de30ste. Liever zou ik zeggen dat ik net als een ander gewoon in bed zwanger ben geworden hoor \
natuurlijk doe je dat het liefste zelf met z´n 2. Dat heeft iedereen hier.... Het is inderdaad balen dat er op sommige dagen geen inseminatie wordt gedaan. Hoe gaan ze dat nu bij jullie doen deze ronde? Kunnen ze het bijv. met pregnyl niet iets naar voren halen? Succes
Nou het bezoekje aan gent gaat om de 11de dag echo om te kijken of er eitjes groeien... De inseminatie gaat waarschijnlijk een andere feestdag plaats vinden... 5mei...
ok, ik had het dus even verkeerd begrepen, dacht dat je voor inseminatie moest....(hoe ik daarbij kom weet ik ook niet) Met welke behandeling zijn jullie bezig?