jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! ik dacht het al wel moet ik eerlijk bekennen, weet niet waarom.... van harte gefeliciteerd!
Ow Vergo, wat geweldig. Dylan en Dinand zullen trotse broertjes worden van jullie o zo gewenste kindje. ( ik hoop niet dat je het vervelend vindt dat ik het zo beschrijf, ik bedoel het goed) Morgen nog een super positievetest in het ZH en dan kan het wachten tot de 1e echo weer beginnen. Gefeliciteerd meid, het is je zo gegund. Liefs Hope
Wat een geweldig nieuws ! Gefeliciteerd en inderdaad het is jullie zo gegund! Geniet ervan! Groetjes Sabrien
Jeetje meid, wat goed! Gefeliciteerd. Het is jullie ontzettend gegund. Op naar een hartstikke mooie zwangerschap! Liefs Vanilia
Super ........ Gefeliciteerd , morgen de echte bevestiging nog even van het ziekenhuis.... Geniet ervan.... Liefs Minou
Kijk ik 1 dagje niet en dan Heb je getest en positief Ik heb echt een luchtsprongetje voor je gemaakt toen ik vanochtend even snel op mijn werk keek. Ik had er al een goed gevoel over maar als je het dan leest is het toch helemaal fantastisch. Ik ga je nu alle gezondheid en geluk toewensen in deze zwangerschap. Voor jullie breekt nu een hele mooie maar ook een tijd aan met een verleden wat niet weg te denken is en wat ik hier dus ook noem omdat het een heel belangrijk stukje uit jullie leven is. Na al het verdriet vind ik dat voor jullie het zonnetje maar eens flink moet gaan schijnen! Dus nogmaals: GEFELICITEERD GR Flam
Jaaaaaaaaaaaaa! Het is gelukt. Uitslag ziekenhuis is ook positief. Donderdag terug om te kijken hoe mn hcg is gestegen. We zijn zo blij.
Geweldig nieuws meid! Dat moest natuurlijk goed gaan in het ziekenhuis ! Op naar donderdag! Liefs, Josien