***ik breek even in*** Vergo wat een FANTASTISCH NIEUWS! SUPERGEFELICITEERD! Het is jullie zo gegund! Prachtige banner en..... nu een topic openen in "ik ben zwanger"he?! ***ik breek weer uit***
Diana meis wat een supernieuws voor jullie!! Vind het zo'n fijn nieuws om te horen. Op naar de 1e echo en een voorspoedige zwangerschap gewenst! Liefs, Erna.
Heel veel geluk vergo het is jullie zo gegund! Op naar de 1e echo ga voor jullie duimen deze spannende maar zeer mooie tijd! Liefs Nannie
joehoeeeeeeeee buddy wat een fantastisch nieuws echt helemaal super! lekker genieten en ik blijf duimen tot de laatste dag echt geweldig! xx nina
De ziekenhuisuitslag ook mooi! Ik ben altijd zo benieuwd of familie of vrienden het opvalt. Meestal ga je zo stralen dat het sommige mensen opvalt. Geniet er maar van! Het is jullie zo gegund! Gr Flam
Ik lees het goede nieuws ook pas net... Wat SUPER! Gefeliciteerd, probeer zo veel als mogelijk te genieten. Ik weet zeker dat die twee dwergjes daar boven er voor zorgen dat hun broertje of zusje het wél gaat redden deze keer. Liefs! (van een mede ex-juli 2008-mama)
Ik ben nu een beetje minder online geweest en nu heb ik helemaal jouw fantastisch nieuws gemist vergo! Super meis! Geniet ervan en idd op naar de eerste mooie echo! Weten jullie al wanneer deze zal plaatsvinden?
Hcg was meer dan verdubbeld ech super! Onze eerste echo zal zijn 30 Oktober om 13.30 brrr zo spannend!