@vergo ooohh super zeg ! verdubbeld al , heb hier een heel goed gevoel bij en voor je wet is het 30 okt ...
Wauw wat goed meer dan verdubbeld, SUPER! Inderdaad, op naar 30 oktober..... Spannend. Groetjes Sabrien
Nog 13 daagjes en dan de echo! Ik ben zzzoooooo benieuwd! Dat het maar een hele mooie echo mag worden Gr Flam
Ja flam dat hopen we ook. De misselijkheid wordt steeds erger. Afgelopen dinsdag begonnen met mvm. Fijn dat het weer kan.
wow Vergo! gefeliciteerd. Dat je een goede zwangerschap mag hebben. Dylan* en Dinand* kijken mee en waken over dit nieuwe wondertje.
Ja klopt hihi. Flam het gaat uitstekend, een stuk minder misselijk dan de vorige keer. Af en toe heb ik wel mn twijfels of het er nog wel zit maar ja dat zal ik wel houden denk ik. De testen geven nu overduidelijk positief aan dus het zal wel goed zitten. Nog een week en dan de echo eindelijk ben zoooo benieuwd.
spannend meid je hebt er toch 2 terug laten plaatsen toch? hopelijk is volgende week de echo goed ik zal voor je duimen
Spannend hoor vergo, Wat duurt het wachten toch iedere keer lang he. Op naar een super echo. Kareltje
haha pekske jij ook al mijn gevoel zegt dat ook maar ik hoop heel erg dat de echo goed is of het er nu 1 of 2 zijn toch heel veel succes vergo nog een paar dagen
Dank jullie wel haha wij gokken toch op 1. Maar inderdaad hoop ik ook dat de echo goed is en het maakt echt niet uit hoeveel het er zijn. Nou ja 6 niet natuurlijk hahahaha.