ja 6 is een beetje te veel van het goede he wel wat overlaten voor ons meid word spannend nu he heel veel toi toi toi hoor
Ook ik wil je nog even alle succes van de wereld wensen! Op naar een mooie en vooral goeie echo! Elmo
Hoi Vergo, ik wilde je even super veel succes wensen voor de echo. Ik weet nog maar al te goed hoe nerveus ik was voor de 1e echo nog maar zo kort geleden. Hopelijk voor jou ook fantastisch nieuws!
Vergo en man ik wil jullie heel veel succes en plezier wensen met de echo morgen. Is het er 1 of zijn het er 2, morgen zal je het weten. Ik zal aan jullie denken.
Nee nee morgen om half 10, ik ben super nerveus brrr. Ik laat het zo snel mogelijk weten, ik ga eerst wel langs mn ouders dus het zal in de middag worden.
Heel spannend meid, jeetje! Ontzettend veel plezier morgen! Ik hoop echt dat het een prachtig plaatje zal zijn. Elmo
Lieve Vergo, ik lees altijd met je mee, en wil je dan ook even laten weten dat ik met jou en je partner meeleef! Op naar een super mooie echo morgen! Liefs Schaapje
Ook ik wil je even sucses wensen met je eerste echo. Ik weet hoe zenuwachtig je nu bent,dat hadden wij afgelopen week. Ik hoop voor jullie dat jullie ook gewoon een super echo hebben. Liefs Kareltje