Oh meid, de tranen stromen hier... wat een geweldig nieuws zeg! Ik schiet er helemaal vol van! Liefs en een dikke knuffel, Josien
Van harte gefeliciteerd meid! Mijn gevoel zei wel 1'tje..maar het kan maar heel goed dat ik dat vooral hoopte! Een meerlingzwangerschap heeft toch altijd meer risico's dan als er een in je prachtige buikkie groeit! Wat een super goed nieuws zeg! Geniet, geniet en geniet! Het is jullie zo gegund! Elmo
wens je heel veel geluk en hoop dat je wens vervult zal worden. veel sucses met de icsi behandeling, zal aan je denken.
Hey Vergo, sorry dat ik niet eerder gezien heb dat alles goed is. Ik heb zelf een nogal minder leuke week gehad. Maar ik ben zo blij voor je dat jullie kleintje het goed doet. Dat geeft nog eens hoop voor anderen. Ik duim voor een hele voorspoedige zwangerschap en dat jullie over 7 maanden jullie wondertje voor altijd in jullie armen mogen sluiten. Liefs Hope
Ja van mij mag het nu al zijn , ik voel me erg goed, wel heel erg moe. De misselijkheid wordt minder. Vanmorgen bij de verloskunde geweest en dat was erg goed, ze heeft veel gevraagd over de jongens en dat deed me toch wel veel pijn. Ik heb direct gezegd dat ik veel onder controle wil blijven. Mn bloeddruk was perfect zo goed is ie nog nooit geweest volgens mij. Over 5 weken terug. Vraagje aan de mod's. Nu ik zwanger ben weet ik niet of het wel gepast is om hier mn topicje te houden maar ik weet ook niet waar ik mn topic door kan laten gaan?
spannend meid nog een klein weekje te gaan lijkt me idd ook wel moeilijk he om zo om jullie mannetjes te praten maar hopelijk houden ze je nu goed onder controle en komt het goed
Ik hoop op een mooie echo voor je vandaag Vergo! Sterkte en succes, is toch altijd weer een beetje eng he. Maar gelukkig voel je je goed. Groetjes