De echo was fantastisch, de baby groeit echt op tijd precies op de tijd dat ik zwanger ben. Ze hebben ook wat slijm afgenomen ivm ontstekingen de vorige keer. Ik hoef niet meer terug te komen in het zh alleen voor de 20 weken echo. Ik vindt dit zo raar. Mn mannetje gaat morgen even bellen met de vlos, want het zit me toch niet zo lekker, misschien dat ik toch nog tussendoor naar de gyn kan. In ieder geval zijn we super blij en zit alles erop en eraan.
heel fijn om te lezen meid dat alles goed gaat met jullie beebje... snap best dat het eng is om naar de verloskundige te gaan maar hopelijk houd ze je goed in de gaten en gaat alles goed
Geweldig Vergo, dat is heel mooi nieuws. Snap heel goed dat je goed onder controle wilt. Dat is wat je gevoel je ingeeft. Ik denk dat dat wel een beetje blijft maar denk maar zo, een beetje bezorgd is ook niet vreemd want je hebt genoeg meegemaakt. Ik hoop dat je na het telefoontje een beetje gerustgesteld bent. Ik wens je een hele mooie zwangerschap toe en blijf je volgen natuurlijk Gr Flam
Het gaat erg goed, alleen ontzettend moe en de misselijkheid begint nu pas. Het lijkt wel of het bij mij nu andersom is. De eerste 12 weken niets en nu gaat het pas beginnen ik hoop het toch niet. Mn buik begint ook al aardig te groeien. Gisteren mn trouwjurk uitgezocht wel gek hoor met al een buikje en straks is ie al groot als we gaan trouwen.
Ja, die misselijkheid bij een zwangerschap, dat wil nog wel eens verschillen. Mijn moeder was van mij helemaal niet misselijk, maar van mijn zusje dubbel en dwars misselijk! En dat wordt dus een mooi rond buikje in je trouwjurk, prachtig! Geniet er maar van Vergo, het is je zo gegund Gr Flam
Vergo je bent alweer 12 weken vandaag! Las dat je erg last had van misselijkheid. Misschien kan Emesefene je helpen? Liefs Senn
Oh dank je Senn ga ik zeker proberen. We zijn zo blij dat we de 12 weken behaald hebben nu naar de 30 dat is ons volgende mijlpaal.
Het gaat beter Flam gelukkig, vanmorgen hebben we het hartje gehoord bij de verloskundige wat een fijn gehoor. Ik ben toch een week langer zwanger dan we dachten dus nu al 13 weken en 3 dagen, ik hou mn banner wel zo ik geloof het nog steeds niet helemaal. Ik krijg toch meer controles gelukkig, om de twee weken de ene keer bij de verloskundige en de andere keer bij de gyn. Een hele geruststelling.
Kan me voorstellen dat het een hele geruststelling voor je is om veel controles te hebben. Geeft rust voor jezelf. En vandaag weer een kloppend hartje gehoord. Geweldig Vergo Gr Flam
Hoe gaat het nu? Ik wil in dit topic toch nog even een speciale wens voor je uitspreken. Ik wens je in 2009 een hele voorspoedige zwangerschap toe! Dat je in 2009 maar een gezond beebje in je armen mag sluiten! Gr Erna