wauwie vergo... je laatste wachtweek... ik ben tijdje niet op de site geweest en ik dacht ga even kijken en heb je de hele rimram weer achter de rug! Meis ik ga aan jullie denken deze laatste week! Is het met de behandeling verder goed gegaan? xx nina
Hoi Vergo, eindelijk oktober, nu nog maar een paar daagjes in spanning... Sterkte en ik duim voor heel goed nieuws een dezer dagen hier.
Dank jullie wel het wordt zoooo spannend, mn temperatuur is al hoger en mn misselijkheid wordt met de dag iets meer. Ik verheug me er nog niet op maar ik wordt wel steeds positiever. Was het maar maandag dan weten we het!
Ja he Ginny, Maandag de bloedtest, we gaan niet zelf testen hebben we slechte ervaringen mee. Zeg ik nu hoor ik heb ze wel liggen ik hoop dat ik het vol kan houden.
Oh, wat klinkt dit goed en hoe misselijker, hoe beter in dit geval Ik hoop het zo voor je en ik duim ik nog even even stevig door Gr Flam
lieve vergo. moet nog vaak aan jullie denken. succes maandag! laat je het weten bij de juli-mama's? liefs wendie (juli-mama)
Nu komt het echt dichter bij. Spannend! Mijn duimen draaien op volle snelheid Gr Flam en een fijn weekend!
Lieve Wendy tuurlijk laat ik het weten ik ben jullie zeker niet vergeten! Flam het komt zeker dichterbij ben zooo nerveus. jij ook fijn weekend. Ik ben vandaag straal misselijk echt niet normaal, ik ben ontzettend nerveus. Mn temperatuur was vanmorgen 37,3. Het ziet er goed uit maar we wachten eerst maandag af. Het is precies een half jaar nadat mn jongens geboren zijn raar idee.
Waanzinnig goed van je inderdaad, ik testte al 8 dagen na tp en positief! Maar misschien beter om wat meer geduld te hebben, dan heb je tenminste gelijk echt zekerheid. OK, ik duim verder voor je. Sterkte dan trouwens vandaag, 6 maanden later.