vreselijk last van me bovenbenen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miranda22, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    #1 miranda22, 15 feb 2011
    Laatst bewerkt: 15 feb 2011
    hallo hier allemaal,

Heb zins gister ineens heel erg last van me bovenbenen aan de achterkant, lijkt wel een beetje op spierpijn maar dot vreselijk pijn.
    Kan niet eens normaal staan alleen met me benen gebogen, meer meiden hier last van? Is dit normaal?

Lees op internet wel veel over kramp maar dat is vaak ineens heel erg en dan zakt het weer weg en dan komt het weer en lees veel in de kuiten.
    Dit is continu.

Groetjes miranda

sorry verkeerd geplaatst, was er heilig van overtuigd dat ik in het forum zwanger zat mijn excuses!!!:)

2. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    o ben echt zwanger, hij staat wel goed, gaat lekker hier hoor:cool::)

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik heb er ook last van! En ben pas 13 weken, hmmpfff ben benieuwd wat het verder gaat worden dan! ;)
    Gisteravond in bed... auw!! Had de hele dag een overbelast gevoel gehad in mijn bovenbenen en in bed kwamen de krampen, niet fijn!

4. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Hee meid..

Ik herken het wel..

Sinds een paar weken heb ik geregeld een zeurende kramp / pijn in mijn bovenbenen. De 'bovenkant'.. Het is niet weg te masseren en het komt met pieken en dalen. Soms houd het wel een half uur tot uur aan.

Ik heb verder dan niks intensief gedaan daarvoor, kan zomaar komen..
    Helaas heb ik geen tip voor je om er vanaf te komen. Niks helpt tot nu toe. Ik kan trouwens nog wel lopen, hoewel het vervelend is!

Ik leg gewoon mijn benen wat hoger en hoop dat het wegtrekt.
    Succes meid!

5. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ik heb dit ook en ben ermee naar de vk geweest.

Dit kan een zenuw zijn die bekneld is, het is heel vervelend maar niet gevaarlijk en je kan er helaas niks aan doen.. Ik heb op het internet gelezen dat het ook bij bi kan horen, maar daar begon mijn vk in ieder geval niet over dus geen idee of dit zo is.

Succes!

6. WendyenRyan

20 mei 2010
    52
    0
    0
    IJsselstein
    Ik heb dit ook gehad met 18 weken zwangerschap! Ik heb het toen gevraagd aan mijn gyn en die zei dat het de banden zijn die oprekken en dat uitloopt naar je bovenbenen! Weinig aan te doen dus, dan voldoende rust houden;)

Deel Deze Pagina