Vergrote baarmoeder na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Uppendup, 23 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Is ook moeilijk als je niet weet waar je aan toe bent ;)

2. Uppendup

Uppendup Actief lid

4 jun 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou vandaag gebeld en de uitslag gekregen van de ha van men bloeduitslagBen geprikt op:
    Lympfkier -uitslag die was en is in orde
    Ontstekingen- geenonstekingen in het bloed
    Bloedarmoede- was er niet

Dus kreeg te horen dat alles goed was.
    Nu weten we nog niks dus morgen mag ik weerr na de huisarts en dan horen wij het verder. Ze vinden het niet zo fijn dat ik nog zo erg moe ben en dat ik nog zoveel buikpijn heb (helemaal onder in me buik)

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hcg vond hij niet nodig om op te prikken dan?

4. Uppendup

Uppendup Actief lid

4 jun 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarschijnlijk niet kreeg deze 3 te horen

5. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Maar dat zijn sowieso toch geen mogelijke oorzaken voor een vergrote baarmoeder?

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

idd ik snap het ook niet...
    Zeiden ze wel nog iets over je bm dan?

Die check doen ze als je aangeeft moe te zijn...maar zo net na een mk is dat ook niet zo gek dat je vermoeid bent

7. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Vind het ook raar dat ze niet op Hcg heeft getest.
    Heel vreemd verhaal zo hoop dat je gauw wat meer weet en gewoon weer verder kan! Sterkte en beterschap!

8. Uppendup

Uppendup Actief lid

4 jun 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik morgen bij. Ha ben ga ikzelf vragen om te prikken op hcg. En over mn baarmoeder zeiden ze niks, misschiens morgen wel. Maar meiden ik ga even op de bank liggen ben al de hele dag bezig in de keuken morgen deen onze boys uit op school dus net klaar met cupcakes 48 stuks, n cake, speculaas, en schuimpjes.

9. Uppendup

Uppendup Actief lid

4 jun 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ben bij de dokter geweest, en die heeft alles aan gehoordt. Heb daar in zwangerschApstest moeten doen. En moet wel nog bloedlatenprikken voor hcg. (Test was negatief). Maar hij wil het zeker weten. En heeft ook mn urine op kweek gezet ( over n week de uitslag) om te kijken als ik niet toch iets aan mn blaas had of n soa of andere bacterieen. Hij heeft ook nog een inwendige onderzoek gedaan en zei dat ik behoorlijk gevoelig was want bij iedere beweging wat hij deed trokken mn spierensamen. Hij had aan mn baarmoedermond gevoeld en voelde daar niks bijzonder aan. Hij vermoed dat ik een soa en pid ( ontsteking aan de kleine bekken) omdat ik ook zei dat ik pijn heb bij t vrijen en hij omschreef het als opsttotpijn. Moet wel nog 5juli voor echo en 8juli krijg ik de uitslagen van bloed en urine.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oei dat is niet fijn!
    Heb je dan pas een nieuwe partner of hoe zou je die soa gekregen moeten hebben?

11. Uppendup

Uppendup Actief lid

4 jun 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee al n tijd bij mijn partner en vertrouw mn partner hij is zelf ook getest en negatief. Zelf Al meerdere malen getest op soa's en zelfs hiv. Maar waren allemaal negatief.

En hoe ik aan een soa zou zijn gekomen zou het niet weten

Bij mn laatste zwangerschap dachten ze ook soa maar was toen zwanger??

Misschiens tijd voor een andere huisarts

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd erg gek.....maar als het een soa is moet je m toch ergens van krijgen. Maar eerst maar eens afwachten. Zwanger ben je niet denk ik dan was je test nu zeker wel positief

13. Uppendup

Uppendup Actief lid

4 jun 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd volgende week echo dan weten we misschiens meer. En als het geen soa is dan ga ik wel wisselen van huisarts ze komen daar steeds op terug,

Soa of schimmel infectie.

En had de test met middag urine gedaan bij hem. Moest tellen vanaf de dag van miskraam en dat is 11-6 dus nu 3weken dus normaal volgende week ongi dan.

14. Uppendup

Uppendup Actief lid

4 jun 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag bij ziekhuis geweest en een echo gehad. En je kunt t al raden.... Niks op te zien op behoorlijk verdikte baarmoederslijm. Dus vanaf vandaag tot volgende week grote kans dat ik ongi wordt.

Ook vandaag de uitslag gekregen van mn urine en er zit niks in geen ontstekingen of soa of schimmelinfecties (fijn die antibiotica voor niks geslikt)

Maadag op controle bij huisarts omdat ze mn echos moeten vergelijken maar ziekenhuis zei da die dus niet vergroot was. Maar sa ik gewoon n grote baarmoeder heb.

Dus ga me goed bedenken als ik bij mn huisarts weg ga.
    En nu hopen dat mn pijn vanzelf weg gaat.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

jeetje.......dus helemaal geen soa? Wat gek!
    Maar wel fijn dat er niks aan de hand is meis...
    Heb je nog altijd pijn?

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    So, wat een verhaal zeg. Ik werd al onzeker terwijl ik het aan het lezen was. Kan me wel voorstellen in welke achtbaan jij gezeten hebt.

Maar eigenlijk, heel kort door de bocht weet je nu nog steeds niks??

Meid ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt en in ieder geval van die pijn af bent.

17. Uppendup

Uppendup Actief lid

4 jun 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lov. Idd geen soa of niks. Dus nog steeds in het duister tastend

@esther. Idd nog steeds zoekend wat kan het zijn. En ja nog steeds pijn hoop er ook snel vanaf tezijn.

Heb wel tegen me vriend gezegt als ik aan het eind van deze week niet ongi ben doe ik wel een test. Dan weten we ook heel zeker dat dat ook niet aan de orde is. We proberen nu alles uit tesluiten want we weten het ook niet meer.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Uppendup....maa dat je niet zwanger bent weet je nu toch wel?

19. Uppendup

Uppendup Actief lid

4 jun 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet ik lov maar dan zowiezo met ochtendurine En dit is om echt alles uit tesluiten
    Omdat de dokters het niet meer weten en ik zelf ook nie meer wil ik alles uitsluiten.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar de echo had het anders we gezegd toch.....en de bloedtest ;) maar doe waar jij je goed bij voelt hoor. Misschien ovu testen gebruiken ipv hcg testen. Misschien is je ei alweer in aantocht.

Deel Deze Pagina