wel of niet

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Kaatje85, 13 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo. even een vraagje. Ben nu 5 dagen over tijd en loop al sinds dik twee weken met misselijkheid, moeilijk kunnen slikken, stemmingswisselingen, ongi krampen en steken bij mijn schaambot ( zo dat was het lijstje wel) Nou heb ik afgelopen woensdag getest maar was negatief..omdat het merk niet betrouwbaar zou zijn heb ik nieuwe testen besteld en heb gister weer een test gedaan... weer negatief... nou loop ik onder behandeling omdat ik geen eisprong heb zonder clomid maar had er vorige maand dus wel 1 uit mezelf... zou het kunnen zijn dat ik later op de week nog positief test of kan ik het er gewoon op houden dat ik niet zwanger ben?

alvast bedankt.

xxx Kaatje85

2. Lonneke

Lonneke Actief lid

16 jun 2006
    368
    0
    0
    Hoi Kaatje,

Het kan twee kanten op: wanneer je menstruatie uit blijft, kan het zijn dat je toch zwanger bent. Voor de zekerheid de test over enkele dagen nog herhalen. Soms zien we ook dat wanneer je bezig bent zwanger te worden, de menstruatie ook wat langer uitblijft... Even nog afwachten dus...

Lonneke

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dank je wel voor de reactie.. ga straks de gyn bellen om te vragen of ik eerder terecht kan.. de pijn trekt sinds zaterdag ook door naar mijn rug en trek de pijn niet nog drie weken.
    xxx

Deel Deze Pagina