Hoi dames, Vorige week maandag had ik ineens bruinverlies wat de volgende dag overging in wat bloed verlies, niet veel. Gelukkig had ik die middag een echo en was er een mooi hartje te zien (ongv 8 wk). We hebben een poosje naar het hartje gekeken, fotootje gemaakt en klaar. Doordat we zo blij waren dat het hartje klopte heb ik verder niet door gevraagd naar het bloedverlies (van te voren wel verteld). Onze echo's worden gemaakt bij een echocentrum en dus niet bij de vk. De dagen erna nog steeds bruinverlies wat inmiddels over is gegaan in bloedverlies. Eerst niet zo veel maar de laatste 2 dagen behoorlijk wat met afvegen en wat in mn maandverband. Heb lichte krampjes/steekjes maar niet constant. A.s. woensdag mag ik weer voor een echo vanwege het bloedverlies. Aangezien ik nu al bijna een week bruin & nu bloedverlies heb, ben ik gaan rondkijken op internet en las dingen over eenhematoom. Toen ik thuis kwam na de echo zag ik gelijk al een raar zwart rondje bij het hoofdje. Ik vraag me nu dus af of iemand misschien ervaring heeft met een hematoom en of jullie ook wat zien op mijn echo? Misschien verbeeld ik het me.. en ben ook heel bang dat het gwn mis is maar ben toch nieuwschierig naar ervaringen. Hoop dat jullie het goed kunnen zien op de foto bij het hoofdje. Met mn telefoon of tablet kan je inzoomen op de foto en kan ik het wel goed zien. Bedankt!
Misschien kan je beter het echocentrum bellen en vragen of zij een hemaetoom hebben gezien. Meestal wordt dit wel verteld tijdens de echo. Kwebbel
Dankje voor jullie reacties. Bij het echocentrum ging het heel snel en waren we alleen gefocust op het hartje.. toen ik thuis kwam zag ik dat rare rondje. Nouja morgen weer een echo dus nog 1 dagje wachten.
Rondje is neem ik aan gewoon de dooierzak waar het kindje de eerste 12 weken zijn voeding vandaan haalt? De dooierzak zit samen met het vruchtje in de vruchtzak en ziet er uit als een zwart rondje
ik had ook een hematoom en ik denk dat het zwarte vlakje onderaan de hematoom is dit lost meestal vanzelf op ofwel het lichaam neemt alles op of gooit het eruit dus beetje linksonderin zie je een zwart vlakje
ik had ook een hematoom op echo maar gelukkig klein en zonder bloedverlies. Nu 16 weken zwanger en niet meer te zien...