Ik heb de geslachtsbepaling gehad en we krijgen een kleine meid. Ik vind dit echt superleuk en ben er zo superblij mee. Nu was de echoscopiste 1000% zeker van t geslacht. Toch ben ik altijd amgstig(door nachtmerries) dat het op t einde niet zo blijkt te zijn, zo heb je altijd wel wat. Maar iniedergeval wat vinden jullie, zien jullie vergelijkig met jullie meisje-echo. Ben zo een muts in dit soort dingen (ondanks dat rr al een tas roze kleding staat meteen na de echo gekocht) kan het gewoon niet geloven Bekijk bijlage 435786
Ik denk het haast wel, al is ie niet heel duidelijk.. Zou sws altijd even de 20 weken echo (als je die nog niet gehad hebt) afwachten voor je gaat shoppen.. Dan is het meestal wel overduidelijk te zien. Ik vond het ook nog wel eens eng om erin te geloven, begon zelfs 2 weken geleden opeens te denken stel voor het is toch een jongen en heb alles roze Maar vorige week in het ziekenhuis is het toch weer bevestigd, kan ik weer even ademen hihi
ik zou ook wachten tot de 20 weken echo. bij mij was de eerste echt 100% zeker een jongen. niet dus. met de 20 weken echo bleek het toch echt een meisje te zijn. en bij elke echo daarna heb ik steeds gevraagd of ze nog even wilde kijken of het toch echt nog een meisje was.... zelfs toen ze geboren was, heb ik gevraagd of het een meisje was. voor de zekerheid bij de 2e zeiden ze met 16 weken dat het een meisje was en met 20 weken weer. toen hebben ze de baby ook van alle kanten bekeken. van onderen, tussen de benen, zijkant en ook van de bovenkant. de echo-scopiste vertelde dat een meisje nog al eens een jongetje bleek te zijn. van de onderkant schijnt het er redelijk hetzelfde uit te zien. het hamburgertje van een meisje lijkt op de streepjes van de balzak van een jongen. en een jongen kan zn piemeltje omhoog hebben staan waardoor het een meisje lijkt. collega van mn zus zou een meisje krijgen. alles roze gekocht. er kwam een jongen uit.... pas nog op een verkoopsite iemand die al haar meisjes kleding verkocht. er was een jongen geboren. ik zou dus even wachten met de muur roze schilderen
Nee de echo is idd niet erg duidelijk. Daar zag ze het meteen.. Ze heeft ook in 4d gekeken voor me naar het geheel van de baby. Daarna nog is vanaf onder. 2x met 100 procent verteld een kleine meid en op het einde dat ik kon gaan shoppen.' Misschien had ik mijn vraag maar niet moeten stellen want nu durf ik niets meer te kopen ( ben altijd erg enthousiast haha)
Oei. Sorry, maar ik zou nog even wachten tot de 20weken echo ook. Zeker bij het voorspellen van een meisje zitten ze er nogal eens naast (blijkt dan toch een jongen te zijn) en ik vind de echo niet zo overtuigend duidelijk...
Nee ik snap wat je bedoeld. Maar de foto die ik heb gehad, zo heb ik het niet op beeld gezien.. Ze lag echt met der beenje omhoog alsof je een luier verschoont en ze heeft dus 2x goed gecheckt en in 3/4d. Ik snap ook niet waarom ik zo een onduidelijke foto mee heb gekregen.
Herkenbaar. Bij de 3e met 16 wk een geslachtsbepaling laten doen. Hij zei dat hij het zeker wist: een meisje. Maar dat kon niet, want ik wist 100% zeker dat het een jongen was. Dus een week later weer terug. Nog steeds een meisje. 20-wekenecho: meisje. Groeiecho:meisje 4d pretecho: meisje Nog 2 groeiecho's: meisje Liggingsecho: meisje En het eerste wat ik vroeg na de geboorte: is het wel echt een meisje?? Ik heb ook te vaak gehoord dat een meisje toch een jongen bleek te zijn.
Ja je word best bang gemaakt. Maar moeders zegt ook als ze het niet zeker weten dan gaan ze heus niet 2x zeggen dat je kan gaan shoppen. Deze mevrouw zag het meteen heeft het ook met uitleg aan me laten zien. Maar door al die verhalen word ik wel beetje angstig Mijn vriend zegt vanaf dag 1 een meid en hij verklaard mij ook voor gek. Bij ons zag je geen 3 streepjes maar echt lipjed. Jammer dat ik een onduidelijke foto heb
Verder niemand die vergelijkbare echotjes heeft met een meisje? Of die er meer verstand van hebben als ik
Zal 'm morgen voor je opzoeken als ik op m'n laptop zit. Ik had met 14 weken geslachtsecho. Meisje, en dat was ook zo. Ik denk dat het er nogal aan ligt wie de echo doet
Hier ook 100% een meisje. De foto zegt me niet zo gek veel, maar op bewegend beeld was het zoooo duidelijk te zien, ook het verschil met de geslachtsecho van ijn zoontje. Met 17 weken laten doen hier, en deze foto kregen we mee.
Ja mijn bewegend beeld was ook veel duidelijker , had een dvd erbij kunnen nemen maar was weer 's eigenwijs. Ik maak mezelf echt gek dames.. Ben zo onzeker door al die verhalen nu
Niet doen hoor! Alleen de verhalen waarbij het mis was onthouden mensen, alle goede verhalen worden vergeten je krijgt gewoon een meid hoor! Lekker gaan shoppen en genieten!
Dit is mijn echo van het geslacht met 20 weken. Als dit is wat je in beeld gezien hebt moet het een meisje zijn. Of ik heb ook een probleem met mijn roze spulletjes Ik snap je trouwens heel goed, ik houd toch ook een slag om de arm totdat er nog iemand met een echo maken zegt dat het echt zo is volgens mij is de foto wel duidelijk maar ze zei wel dat ze er moeilijk bij kon en dat de navelstreng er voor hing wat voor verwarring kon zorgen. Dus ik hoor het graag nog een keertje voor de zekerheid
Ja het mijne lijkt er wel op, ik heb ook van die streepjes alleen bij mij zag ze het meteen na een sec, ze lag er schijnbaar heel goed voor. Ze heeft geen twijfel uitgesproken ze zei dat ik meteen kon gaan shoppen. Ik denk als iemand niet zeker is.. Zullen ze toch niet hun reputatie op het spel zetten? Kijk dit is wat ik bedoel dat heb jij ook mamavannunog2, van die witte streepjes (lipjes) Ze lag zeg maar alsof je een luier verschoond Bekijk bijlage 436035
Ben geen expert maar volgens mij zie ik het wel. Ze ligt precies andersom dan de mijne geloof ik. Ik ga ervan uit dat ze wel heel zeker was als ze dat allemaal zo gezegd heeft hoor!
Waarom onzeker over het geslacht?. Het is overigens duidelijk een meid dus daar hoef je je niet druk om te maken. En die verhalen waar het toch anders bleek: veruit de meeste geslachtsbepalingen worden goed gedaan. Inderdaad, ze hebben een reputatie hoog te houden
Dankjewel maria voor je positieve woorden, ik laat me nogal snel gek maken. Ondanks dat de echoscopiste het na 2 sec al zag en het nog 3x bevestigd heeft. Iedereen zegt wel wat en ben best een doomdenker en laat me nogal snel van de wijs brengen. Fijn dat jij ziet, dat het zeker een meid is!
Ik denk bijna zeker te weten dat het een meisje is. Ik heb nu beide geslachten gezien via echo (van mijn schoonzusje toen zij zwanger was van haar dochter, en de mijne van mijn zoontje) en deze echo lijkt heel veel op die van mijn schoonzusje (t lijkt op een koffieboontje) Ik verwacht zelf een jongen, en heb 2 echo's gehad waarbij t niet te missen was) Hoop dat het je een beetje gerust stelt. En anders gewoon de 20wk echo afwachten en dan extra vragen wat het is!