foto's afdrukken

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Waar laten jullie je foto's afdrukken en wat kost het?? Ben je tevreden. Ik liet het altijd bij foto.com doen, maar vind de kwaliteit erg achteruit gegaan. Bij de hema krijg ik steeds een melding van slechte kwaliteit, terwijl ik die ook al eens bij een ander heb laten afdrukken en ze waren prima en ik vind die ook duur 0,19 cent voor 10x15???

2. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik heb toevallig vorige week foto's laten afdrukken bij foto.com! Wat een aanfluiting zeg!! :$:x. Kreeg geen reactie op mijn mails die ik stuurde, en toen ik eindelijk de foto's kreeg kon ik wel huilen!! Zo ontzettend slecht!!! Heb ze gelijk een mail gestuurd dat ik erg geschrokken was van de kwaliteit, en dat het totaal niet overeen komt met de werkelijkheid. Ik wilde mijn geld terug. Nou dan moet je dus eerst bewijzen hebben dat je alle foto's kapot heb gemaakt en dan na een aantal weken krijg je je geld terug! Nou de boom kunnen ze in van mij! Het was echt de aller laatste keer dat ik daar een bestelling heb geplaatst!!

Ik ben nu bij een fotograaf in onze stad, vriendelijke mensen die je snel helpen, eerlijk helpen, en een hele goede kwaliteit! Ja het is wel iets duurder dan die internet fotograven, maar dan is het wel een stuk mooier!

3. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Mijn huis tuin en keuken foto's druk ik af bij Extra film.

4. papier

papier Actief lid

25 sep 2008
    275
    20
    18
    bij snapfish. Er was laatst een actie (weet niet of het nog steeds doorloopt) dat alle nieuwe leden de eerste 50 foto's gratis kregen.

5. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Is zelf afdrukken niet een ideetje?

6. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Heb een tijd geleden meer dan 1000 foto's af laten drukken bij Foto Klein. Ook echt een mega teleurstelling. Super slechte kwaliteit, foto's plakten aan elkaar, zwarte vlekken in de foto (die er niet op zaten) en spetters op de foto's. En dat terwijl ik voor de Premium kwaliteit had gekozen, i.p.v. standaard. Ook gemaild dat ik erg ontevreden was. Moest ik zelf de foto's naar een laboratorium gaan brengen in Rotterdam, pfff.. Dus uiteindelijk ook niets mee gedaan.

Webprint daarentegen is wel zeer goed van kwaliteit. We hebben daar ook foto's op plexiglas gekocht, die zijn erg mooi!

7. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    pixum is ook goed trouwens

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Snapfish, erg goede kwaliteit en supersnel

9. kessher

kessher Actief lid

4 mei 2011
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Altijd bij webprint, die is snel, goedkoop en mooie kwaliteit.

10. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Fotoservice van de Aldi, erg tevreden over!

11. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik gebruik ook snapfish, snelle service en goede kwaliteit. Nooit geen problemen mee gehad! Heb ook al een paar keer foto.com gedaan wegends een aanbieding en die beviel me eigenlijk ook wel goed..

12. Op alle foto's van Snapfish was mijn blanke huid knalrood.. Nooit meer Snapfish dus! Pixum snijdt je foto's heel raar af, ook geen aanrader dus.. Ik zweer nog steeds bij www.wijfotoservice.nl! Lekker goedkoop ook, superkwaliteit en snel verzonden! :D

13. tulip

tulip Niet meer actief

das toevallig, die heb ik gisteravond geprobeerd, omdat ik deze week al foto's nodig had.

Meer ervaringen welkom.

14. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik doe het ook altijd bij wijfotoservice. Daar maak ik voor een tante van ons ook 1 keer in de 3 maand een basic fotoboekje van Noa dan krijgt ze toch nog wat mee omdat ze niet in de buurt woont. Fotos kosten 5 cent per stuk. Ik ben heel erg te vreden er over. Ik had toevallig van de week het ook weer gedaan had iets meer dan 300 fotos en dat fotoboekje en was inclusief verzendkosten nog geen 30 euro kwijt.

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

Vriendin van mij print altijd bij webprint. 5 cent per foto, zei ze, dus daar ga ik binnenkort ook maar eens proberen. De foto's die ik van haar heb gezien, zagen er goed uit, (en ik ben wel kritisch).

16. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Wijfotoservice.nl is ook van webprint.

17. tulip

tulip Niet meer actief

haha, ja dat zag ik dus ook al toen ik een bevestigingsmail kreeg van wij fotoservice.

18. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Dus zij hebben 2 sites , maar wel hetzelfde???
    wat is daar de logica van. Of beter gezegd wat is het voordeel voor de klant

19. tulip

tulip Niet meer actief

nee, ik denk dat een hoop bedrijven, zoals wij jonge ouders en anderen misschien gebruik maken van de ontwikkelservice van webprint. Voordeel van de klant: als meerdere hen gebruiken kunnen ze goedkoop aanbieden.

Deel Deze Pagina