echgt onwijs kom net terug van 3 4 d echo echt onwijs ...en ja hoor meneer had de Hik...wou ff bewegen maar na de hik is ie in slaap Gevallen was onwijs mooi om te zien......nu wil ik hem helemaal in t echt zien hahaha...naja nog ff volhouwe
Leuk zeg! Ik dacht eigenlijk; laat maar zitten zo'n 3D pretecho, maar is dus wel het geld waard. Maar wat is eigelijk het verschil tussen 3D en 4D?
Helemaal super joh! Ben blij dat jullie je mannetje goed hebben kunnen bekijken. Ik heb morgen de pretecho...ben echt benieuwd naar ons kleine wonder!
Ik heb het nog met 34 weken gedaan met de vraag als het zou lukken. Was echt een super ervaring. Heb dan wel foto's van het gezichtje alleen maar echt super mooi. Zeker de moeite waard..
heb vandaag mijn eerste pret -echo (1uur)! spannend... kijken of ze nog steeds gelijk hebben als bij de 20 weken echo want je hoort soms dat het geslacht niet altijd klopt .. maar weer super benieuwd naar ons kleine meid ! kon er moeilijk van slapen.. hahaha
Ik vond het ook super, alleen onze kleine wilde zich niet laten zien 23 augustus gaan we het nog eens proberen!
Ik snap niet dat mensen het nog 3d noemen gezien het volgens mij ALTIJD bewegende beelden zijn tijdens de echo en dus standaard 4d? Of snap ik iets niet? Ik had met 14,5 week ook een 4d echo (deed mee aan een echocursus) en dat was ook zo ontzettend gaaf! Ik kon ons kindje echt zo ontzettend goed zien, echt zoooo mooi! Ik ben nog steeds verliefd op de filmpjes en kijken er ontzettend vaak naar. Doordat ons kindje nog klein is, kun je het vind ik veel beter zien op die 4d echo dan bij bijv. 26 weken.
ja dat klopt omdat je kindje stukken kleiner is en er volledig in beeld kan worden gebracht .. maar met 26 week kun je het kindje duidelijker zien , kwa neus mond enzo..
Ik wil een 4D laten doen rond de 22/23 weken. Dan zie je idd het kindje nog in het geheel, ook al is het dan nog en mager scharminkeltje :rofl: Mijn gyn heeft enkel 2D en 3D dus geen bewegende beelden. 3D is gewoon dat ze een 'foto' trekken van de 2D echo en dat dan omzetten in 3D.
Ik heb em laten doen met 28 weken en ik zag tot zn billetjes, verder was ie te groot. Ik ben wel van mening dat je het gezichtje wel VEEL beter kan zien... en ik geloof dat het daar 9 vd 10 keer om gaat toch
ben gisteren geweest voor de 4d echo, ECHT GEWELDIG ! zo mooi om het es een x in 4d te zien , totaal iets anders als in 2d.. foto's volgen nog in mijn fotoalbum.. !