Verhaal in kinderen...volgens mij van iemand op het forum

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MyMiracle, 11 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Mooi gezegd! Sluit ik me bij aan..
    Diep diep respect!!!!

2. Storm

Storm Niet meer actief

Diep respect. Natuurlijk moet je door, je hebt geen keus. Maar de manier waarop je doorgaat... Een groot voorbeeld voor velen.
    Jij vind het niet nodig, maar ik heb wel veel respect voor je!

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dat is lief van jullie!

Nee, vindt het respect ook niet echt nodig, vindt het belangrijk er voor m'n meisje te zijn dus ga je door uit liefde, en als die destijds niet in m'n buik had gezeten, dan was ik hier niet meer op de wereld, was dan achter m'n man aan gegaan.

Zij is m'n redding geweest en m'n zonnestraaltje. En nu krijg ik er nog een prachtig kindje bij, wat wil je nog meer.

Maar wel erg lief dat jullie zo positief zijn over mij.

4. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat fijn dat jij nog een kindje van je man kan krijgen en je dochter een broertje of zusje. Ik vond het verhaal ook heel heftig en ik vind je een hele sterke vrouw! Je zegt dat je door gaat voor je dochter, maar je mag ook trots zijn op jezelf dat je dit doet. Het is verschrikkelijk wat je hebt mee gemaakt, en je maakt er toch het beste van. Heel veel respect.

Veel geluk met je kind(jes)

5. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Zoals hij zijn liefde aan jullie heeft gegeven, leeft deze nu voort door je kinderen en door jou.
    Ik vind het knap dat je er zo in staat, je twee kinderen komen niks tekort en dankzij jou zal je man en hun vader er altijd bij zijn.

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Het is ook verschrikkelijk, maar m'n kleine meisje kan daar niks aan doen en heeft er niet om gevraagd, daarom ga ik door, dat ben ik verplicht. en de kinderen waren onwijs gewenst door papa en mama. Daarom leef ik door voor hun, ik zal ze opvoeden zoals we dat samen zouden doen, en vertel haar/hun elke dag over haar papa.

Grappig is dat mevrouw net in m'n slaapkamer stond, en van m'n nachtkastje een foto van ons trouwen had gepakt, ze wijst m'n man aan en zegt; papa, mmmmm en mmmm betekend kus bij haar dus hij kreeg een kus.

Straks kan ze met haar broertje of zusje erover praten en kan ik ze samen vertellen over hun papa. En ergens op deze aardbol is hij nog, hij zal altijd bij ons zijn.

7. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Mooi is dat hè?!
    Het zou best kunnen dat ze hem ook echt ziet(tenminste ik geloof dat kinderen dat kunnen).
    Iig is over hem blijven praten belangrijk, goed dat je dat doet.

Ik snap het wel hoor, dat het voor jou "normaal" is. Daarom ben je ook zo sterk. Je hebt zoveel te voortduren gehad in je nog vrij korte leven en dat maakt je of breekt je.

Misschien klinkt het heel stom, maar voel me erg trots(op jou) als ik je berichten en het verhaal in kinderen lees.:)

8. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Ik las het verhaal in Kinderen met kippenvel en het kwam mij ook bekend voor van dit forum.

Ik wens jou heel veel geluk met jullie dochter en toekomstige uk!

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ze ziet hem ook met regelmaat, dat weet ik zeker. Vaak wordt ze wakker en gaat dan verward zitten en zegt super lief; hey! En gaat weer liggen en slaapt verder. En heel vaak zie ik op de babyfoon een orb langs vliegen, maar dat is vaak als ze even hey heeft gezegd. Hoop alleen dat ze het zich later herinnert :).

10. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Was het verhaal net aan het lezen in Kinderen. Tranen stroomden over m'n wangen. Wat ontzettend heftig zeg! Ik snap dat je door wilt en moet voor je mooie meisje, maar zoals jij er mee omgaat...echt respect! Denk dat je een voorbeeld voor velen bent! Gefeliciteerd met het 2e wondertje in je buik en geniet van je zwangerschap!

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik word altijd een beetje stil als jouw onderschrift lees. Hoe je het allemaal doet in je eentje, ik kan er alleen maar diep respect voor hebben. Het is ook zo bijzonder dat jullie weer een kindje krijgen nu!

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik kan er niks anders van maken, dan: doorgaan voor je kindje, dat is het enige dat ik kan doen.

Maar wel lief alle reacties!

13. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Topwijf!! Xxx

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ook ik heb ontzettend veel bewondering voor je!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Babii staat het ook ergens online?

Ik wil het ook graag lezen meid xx

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nee je zal het in de winkel moeten kopen.

17. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oh wauw wat onwijs mooi dat je weer zwanger bent van je man*. Maar ook ik zeg het hier hardop: respect voor jou meid!! Ik vind het echt heel mooi om te zien hoe jij en je kleine meid het leven oppakken en nu weer een wondertje op komst. Echt top! Ik ga kijken of ik Kinderen nog kan kopen in de winkel. Wil het verhaal graag lezen.

18. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Toppertje ben je!

Love you, xxx

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik sluit me aan bij de anderen: Respect!
    Ik vind je altijd zo positief, dat moet je ook mar kunnen.
    Dat kan echt niet iedereen...

En gefeliciteerd met jullie 2e zwangerschaps! :)
    Hoop dat je ervan gaat genieten, het is je zó gegund!

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Zo positief was ik nooit hoor, heb ik toch nog wat moois overgenomen van m'n man :).

Thanks allemaal!

Deel Deze Pagina