verhaal nieuwbegin

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door nieuwbegin, 4 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ben zo benieuwd hoe het ging...

2. wolly

wolly Niet meer actief

Ik denk dat het nu wel gebeurt is :) hoop dat alles goed is gegaan.

We horen het straks wel.

Liefs wolly :)

3. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Hahaha volgens mij waren jullie nog zenuwachtiger dan ik ;)
    Om 5 uur zijn we vertrokken richting Gent. Precies om half 8 waren we bij de kliniek, daar mochten we in de rij gaan staan voor het lokaaltje voor het potje...
    Das best wel ahum zullen we zeggen apart?

We hadden om kwart over 11 de inseminatie. Maar dat liep behoorlijk uit en pas om 12 uur werden we geropen.
    Ik hou niet zo van wachten en was het ook behoorlijk zat... Stond op het punt om maar te vertrekken...

Het was zeer goed semen voor de inseminatie...

Nou de behandeling op zich is natuurlijk erg kort en er valt niet zo veel over te vertellen ;)

Wel heb ik de hele terug weg een beetje het gevoel van "tjee dit is ook zonder tijd geweest..."Erg raar.. heb ook geen enkel gevoel van hoop, of uitkijken naar de 19de... Helemaal niets, alleen een gevoel van "waar ben ik nu eigenlijk mee bezig.."

Snap mij zelf even niet...
    Misschien een beschermings systeem?

4. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Goh zeg, dat is toch een rare procedure hoor, daar in Gent :( In een rijtje gaan staan voor een potje :confused:

Bij ons hebben we nog niet moeten wachten voor de IUI... zijn er dan zoveel meiden die allemaal op hetzelfde moment IUI moeten krijgen bij jullie?

Denk dat het trouwens normaal is hoor dat je na de eerste IUI een beetje teleurgesteld bent. Ik ben toen huilend thuis gekomen... er van overtuigd dat de bij onze eerste poging de kansen al verkeken waren omdat ik het gevoel had dat er nogal veel uitliep toen ik op stond na de IUI :oops:

Heel veel succes nu met de vervelende wachtweken :thumup:

5. wolly

wolly Niet meer actief

Hey meid

Ik kan me voorstellen dat je het een beetje raar vind allemaal en dat je gevoel zegt dat je niet kan uit kijken na de 19de, het is erg dubbel allemaal, ik ga mijn best doen met het duimen dat het gelukt is, ik hoop het zo voor je.

Liefs wolly

6. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Nou ze hebben een half uurtje om het in te leveren s morgens van half 8 tot 8 dus misschien niet zoveel meiden die iui nodig hebben, maar meer het feit dat ze het beter zouden kunnen verspreiden...

Dank jullie wel voor het duimen, maar blijf ook duimen voor jullie zelf he ;)

7. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik ben voor je aan het duimen dat het gewoon meteen raak is... hoef je die procedure tenminste niet snel nog een keer....

DUIM DUIM DUIM

xxx

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej nieuwbegin.

Ik wilde je ook even succes wensen! En hoop dat het snel raak is! Da's wel een endje rijden van hier naar Gent, maar het is inderdaad voor een goed doel!

(hoe gaat het trouwens met rijles? ;) )

KuZzz

9. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Thanks...

We hopen ook dat het een kort rondje in de molen word. Hoewel ik er niet echt meer vertrouwen in heb ein iegenlijk zoiets heb van laat allemaal maar, zonder tijd blijft partner zijn hand op mijn buik leggen en volhouden dat er iets in zit wat ook van hem is...

Hoe krijg ik er nu weer een beetje vertrouwen in?

( rijles gaat super... thoerie gehaald, jamuari waarschijnlijk examen ;) )

( met

10. wolly

wolly Niet meer actief

Hey meid.

Alvast gefeliciterd met je theorie :)

Probeer er een beetje positief over te blijven hoe moeilijk dat ook is want het is nu ook niet makkelijk allemaal.

Ik denk aan je he ;)

Liefs wolly

11. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    he meid heel veel sterkte met het wachten, ik hoop dat je een beetje afleiding kan zoeken dat je er niet constant aan kan denken! Ik duim voor je dat het raak is!

Dikke knuffel Noukie

12. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Thanks allemaal,

Afleiding genoeg in mijn werk, erg druk met de donkere dagen in zicht..

Maar ondertussen is even wat gezelligheid met partner gelijk weer een punt van "waarom kan jij er wel in geloven?"
    Ik vind het zo knap dat hij volhoud met geloof hebben in
    Terwijl ik alleen maar kan denken Wie ben ik dat het de 1ste iui raak zou mogen zijn...

Hoelang hou ik dit nog vol?

Gelikkig zitten we bijna aan de 10 dagen voor het wachten..
    Das voor mij altijd een grens, daarna lijken de dagen ineens weer sneller te gaan...

Gelukkig deze week erg druk, morgen veel heel veel werk, dinsdag autorijden en boompje kopen, maar ook naar de acupunturist. De thee lijkt te helpen... Woensdag werken, donderdag wat werk en vrijdag werk..
    Tussen door boodschapjes doen voor mijn verjaardag volgende week...
    Erg druk dus, dus die dagen gaan voorbij vliegen...
    Gelukkig...

13. wolly

wolly Niet meer actief

Hey meid

Hier dan een berichtje van mij he :) :)

Ik haal je gelijk even naar boven want je beland anders op pag 2 ;)

Hoe is het nu, heb je al een beter gevoel erover dat het raak kan zijn.

Ik hoop het zo het is je gegund meid.

De duimpjes draaien over uren voor je :)

Dikke knuffel.

Wolly

14. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi!

De wachtweken glijden langzaam voorbij en de testdatum komt in zicht dus kwam je nog even een hart onder de riem steken... we blijven hier duimen hoor!

Gr,
    Marisha

15. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    wat lief, dank je wel.. en dat terwijl ik heel weinig tijd heb om met andere hier mee te lezen..
    Maar in gedacht stuur ik jullie allemaal heel veel kracht...

16. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik heb gewoon tijd teveel :) of ben ik geobsedeerd :confused:

17. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    En weer kwam ik eens piepen hoe het hier zit! Nog twee daagjes tot testen? Spannend hoor! Hou ons op de hoogte!

18. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Dat zou ik zeker doen... Dus gelijk maar even een updateje...

Gister behoorlijke steken van buik naar rug en terug... Werd gek van het wachten en besloot om partner kruidvat eigenmerk testen mee te laten nemen ( die schijnen wat gevoeligger te zijn). Ook omdat ik eigenlijk niet op vrijdag de teleurstelling wil, dan trouwd mijn vriendinnetje en dat moet haar dag zijn. Dus als ik nu nega test, kan ik even janken en dan ben ik het vrijdag kwijt...

PArtner had 2 soorten testjes mee genomen omdat hij weer eens niet goed had geluisterd naar wat ik vroeg ;)
    Een test emt pipet en een stick.

VAnochtend vroeg dus maar met ochtend urine getest...
    De pipet test...
    Was super negatief, geen vlekje van een streep te zien...
    Ik behoorlijk in een dip ( zie ook nod december) ..

Dus om een uurtje of half 11 dacht ik ik heb die ander test ook nog liggen dat staafje..
    En ik had hier ooit gelezen dat als je te vroeg test, maar de urine opvangt en dan het staafje roert dat je dan toch wat beter resultaat kan krijgen.

Dus iik dacht ach ik ben nu toch al dipperig, laat ik dan dat ding maar opmaken, dan ben ik daar ook weer vanaf en heb ik niet meer van die ondingen thuis liggen. Je maakt jezelf er alleen maar gek mee...
    Nou dat laatste is helemaal waar, want met het staafje zie ik een heeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeel licht streepje...( ik kan het niet eens op de foto zetten...)

Nu dus een klein hoop terug... Zou het als nog kunnen?

We gaan donderdagochtend een clear bleu doen,de digi die zijn eht meest duidelijk...

Het blijft dus even spannend....

19. wolly

wolly Niet meer actief

Ohh spannend hoor.

Ik denk als je niet zwanger zou zijn dat je ook geen streep zou krijgen dus ik denk dat het gelukt is meid.

Ik duim weer verder voor je hoor!

Liefs wolly :)

20. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Goh zeg, jij houdt het nogal spannend zeg!

Ik hoop het zo voor je! Zo veel voor NOD is nogal vroeg maar als je nu al een heeeeeeel licht streepje kreeg kan met mss wel een goed teken zijn!

We blijven duimen!

Deel Deze Pagina