WAUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW Ik denk dat ik je nu wel kan feliciteren GEFELICITEERD meid, ben zo blij voor je Liefs wolly
Vreemd eigenlijk jullie zijn helemaal WWWWWAaaaaaaaaaauuuuuuuuuuw en ik zit hier en denk.... Het is toch niet zo...
meid je kunt het gewoon nog niet geloven, komt nog wel! En dan kan het grote genieten eindelijk beginnen!
Ik zie toch echt een 2de streep staan hoor Je kunt het zelf denk ik nog niet bevatten allemaal wat ook heel begrijpelijk is.
Ik kan me voorstellen dat je het nog niet helemaal kan bevatten meid, maar volgens mij is dit echt een positieve test! Wauw... wat een geweldig nieuws zeg. Ik hoop dat je snel ook zelf overtuigd bent en op de roze wolk mag klimmen! Groetjes, Josien
Heej! Na een tijdje afwezig te zijn geweest op het forum, wat zie ik in jou album? Die test is echt wel positief hoor! Hier ook alvast een voorzichtige felicitatie!
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAA..... De cleurbleu zegt het... hij zegt het echt... hij zegt het... Wij zijn zwanger.... Met grote zwarte letter met schaduw staat het er... Zwanger...
Hi Nieuwbegin, wat een fantastisch resultaat na je 1e IUI. Super goed! wat een feest! GEFELICITEERD! charlie
Wat krijgen we nou Heb je positief getest Ik ben zo blij voor je ..GEFELICITEERD Geniet ervan NieuwBegin Groetjes Scat
Thanks allemaal, Vandaag zouden we zowiezo al de zwemmers naar Gent brengen voor onderzoek. Dat hebben we dus ook gedaan en tegelijk heb ik een bloedtest gedaan... Morgen word ik teruggebeld voor de uitslag... Dan is het allemaal echt helemaal officieel... VAndaag wel 20x tegen partner gezegd "he Rog.... we zijn zwangger..." Begrijp het nog steeds neit helemaal... IK wil iedereen die mee leest en zelf nog in de mmm zit hiermee een ruggensteun geven... Na 13 rondes mag ik ook en dus weet ik zeker dat voor jullie ook een roze wonder klaar ligt... Heel veel kraacht allemaal
he nieuw begin gefeliciteerd! en dat voor de 1e iui echt super. wij hebben gelijk de inseminatie gehad zie ik op 6 december, ik ben nog niet ongesteld ook nog niet getest mag pas na 16 dagen hier in het ziekenhuis...dus nog 2 dagen wachten. heb wel het gevoel dat ik het moet worden..voelde jij iets? dit is mijn 3e iui...dus hopen dat het raak is. jij lekker genieten van je zwangerschap!
even een kort berichtje vanuit het efteling hotel...geen goed nieuws, de bloedtest van donderdag bij Gent wees slechts 12mg HCG uit, ze begrepen niet echt hoe ik aan positieve urinetesten kwam. Dus gelijk vanuit een trouwerij een apotheek opgezocht en een (niet digitale) cb test gehaald. Die lijkt ook nega. Helaas is de bevruchting dus van korte duur geweest en nu maar wachten op de duivels...
He Bah, Nieuwebegin. Ook voor jou rotnieuws. Zo balen dit. Ik denk aan jullie. Ooit komt de dag dat het wel zo is. Liefs, Elvira