Hey meid wat lees ik nu dan weer Ik weet niet wat ik moet zeggen, vind het zo rot voor je Heel veel sterkte. Dikke knuffel wolly.
he getver wat een rotnieuws nieuw begin...je hebt er helaas maar kort van morgen genieten! echt sneu voor jullie, sterkte met het verlies
He nee he, dat had ik niet verwacht, heb je verhaal gevolgd. Erg hoor wens je veel succes toe, dat was maar kort dan. Liefs en knuffels jennie
Jeetje meid, wat een vreselijk rotnieuws! Wij hebben dit ook tot twee keer toe meegemaakt. Ik hoop dat je dit een plekje kan geven...tis zo zuur. Heel veel sterkte meid, dat allemaal net voor de feestdagen aan zeg....ontzettend veel sterkte! Elmo
Dank jullie wel allemaal, ik weet dat ik te vroeg getst heb en was al erg voorzichtig. Maar toen ik donderdag echt mijn nod had en de digi deed begon ik er in te geloven. Het is even een zure appel, maar aan de andere kant verschaft het ons veel info die we afgelopen jaar nog niet hebben gehad. De eileiders moeten open zijn, want anders kan dit niet, er kan tussen mij en mijn partner iets mooist ontstaan ( een samenlevingstest hebben wij bij deze gehad). Het is echt even slikken, hoewel ik de zwangerschap nog neit had geaccepteerd en even zo nu nog niet besef dat het er al niet meer is.. Bij ons is op dit moment eigenlijk alleen maar heel veel vraagtekens ontstaan, niet eens echt pijn of verdriet.. Meer waarom, wat heeft er voor gezorgt, waar komt het door, welke variable heeft nu geholpen, wat als we toch nog een sessie acupunctuur hadden gedaan.. wat als, waarom enzo enzo... Maandag om half 8! ( dat word om 6 uur rijden' gaan we bij Gent nog bloedtesten zodat ze zekerheid hebben dat het hcg afneemt, anders mogen we gen nieuwe iuipoging doen. verder kunnen ze dan ook ongeveer berekenen wanneer ik dan ga beginnen met vloeien... Wat zouden jullie nu doen? Wij mogen nog een iuipoging doen voor we 16 januari de uitslag krijgen van het genonderzoek. Zouden jullie die 2 poging aannemen, of wachten tot de uitslag? Thanks voor alle mede leven, zelf hebben we niet echt een heftig gevoel hierover... Gek, misschien komt dat nog.. Heel erg gerelativeerd, was er eigelijk ook nog niets he... de zwangerschap was nog niet eens echt tot mij doorgedrongen... We zien het meer als veel info die het ons kan verschaffen...
Ach jee, dat is ook sneu, ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat het de volgende keer zeker raak is. NOgmaals sterkte en een dikke knuffel!
Pfff nieuwbegin, wat heftig zeg... hoop dat jullie snel terug verder kunnen en het snel lukt. Heel veel sterkte van hieruit.
Maandag waren we er weer vroeg bij, half 5 wakker om om half 8 bloed te kunnen laten prikken om zo te zien of alles weer "gewoon"was. Gelukkig wel, dus deze ronde mogen we gewoon de 2iui instarten.. Dat word over zo'n 10 tot 13 dagen weer heen en weer naar Gent.. We houden moet op een goede afloop...
Heyhey Ik wil je alvast een heel mooi en vruchtbaar 2008 toewensen en dat je mooiste droom maar snel werkelijkheid mag worden. liefs wolly
NieuwBegin, Gelukkig Nieuwjaar Op een mooi nieuw begin en dat jouw poging maar een heel mooi resultaat mag hebben Groetjes Scat
gelukkig nieuwjaar meid hopelijk brengt 2008 jullie meer geluk heel veel succes met de nieuwe poging!
Mijn beste wensen en ik hoop dat deze poging lukt en je lekker posi mag testen en zwanger mag blijven!
WAt lief allemaal... thanks... ook voor jullie uiteraard een vruchbaar en kindervol 2008... Dit word het jaar van de vervulling van je wensen.. Hoofd omhoog en we gaan er voor...
Heyhey hoe gaat het nu met je? Nog een paar daagjes en dan gaat je nieuwe poging van start, ik ga voor je duimen meid Heel veel succes alvast. Liefs wolly
JA we zitten met smart te wachten op een positieve ovu test... Helaas nog helemaal niets.... We houden jullie op de hoogte
Hier is het drie keer niets, ben erg verkouden en heb iets van een keelontsteking, vermoedelijk houdt dat mijn ei tegen want hoewel ik vandaag echt een positieve ovutest had verwacht, blijft de smily uit... Voel me erg belabbert, door de griep, maar ook door dat het allemaal gewoon even niet loopt... Sta weer eens op het punt van "laat ook allemaal maar".... ( doe mijn banner maar even aanpassen aan een cycls van 33 dagen...)
Hier even een zwaar rot gevoel... Net vanochtend maar even Gent gebeld.. Nog steeds geen positieve ovu test namelijk... Nou Gent geeft aan dat het door wat er vorige maand gebeurd is het mogelijk is dat mijn cyclus van slag is... Lekker weer... Ze gaven het "advies" om maar te stoppen met testen want het zou wel kunnen dat hij gewoon al geweest is... Ik nou dat lijkt mij stug, test al vanaf dag 10.. O o, tja normaal maken we altijd een echo om te kijken hoe de cyclus verloopt maar om dat ge uit nederland komt is dat wat moeilijk... Erg boos beheers ik mij ( waarom mag ik zelf niet kiezen of ik die 2 uur wil rijdne voor een echo?) Nu dus maar een afspraak gemaakt om morgne in Gent te kijken of we al een eisprong hebben gehad... Dat zou wel balen zijn, want we hebben juist onthouding gehouden vanwege de 2de iui dus vrijdag was de laatste keer klus... Ik baal...
Pfff Nieuwbegin wat een pech... vreemd ook dat ze je idd niet de keuze laten om toch op echo te komen. Gaan ze er zo maar van uit dat je dat niet wil Goed dat je morgen toch op echo mag. Ik hoop dat ze daar toch nog een ei zien en dat ie nog niet weg is... Denk dat het moeilijk is om je ovu te plannen als je helemaal niet begeleid word... kan je vragen om vanaf volgende ronde toch op echo te komen? Al hoop ik natuurlijk voor je dat er geen volgende keer komt Ik duim voor je morgen!
NOu we hebben volgende week de uitslag van de diverse testen en ik denk dat ze aande hand daarvan misschien een ander behandel plan starten.. We zien het wel... Misschien is het ook wel de griep die alles tegenhoud..