Stopweek nuvaring.. Niet ongesteld

Discussie in 'De lounge' gestart door Doula, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik heb een vraag, ik ben afgelopen maand begonnen met de nuvaring. Nu moest ik hem er afgelopen dinsdag uithalen, maar ben nog steeds niet ongesteld:( Misschien moet mijn lichaam wennen, maar toen ik de pil voor het eerst slikte en ik daar de stopweek kreeg was ik de dag er na ongesteld. En nu wacht ik al paar dagen. Ik moet erbij zeggen dat ik voor de nuvaring geen regelmatige cylcus had, want dat komt dat ik paar maand ervoor het spiraaltje eruit heb gehaald.

Misschien dat mijn lichaam moet wennen? Maar dan zal je net zien dat dit "procuct' waar ik lang over getwijfeld heb niet goed genoeg werkte haha. Ik heb aantal maanden geleden een topic geopend over de nuvaring en ik vroeg om ervaringen.

Ik ben niet ongerust, want het is hartstikke welkom, alleen nu nog niet gepland, want ik begin natuurlijk niet voor niks aan anti-conceptie. Ik ga vanmiddag voor de zekerheid een test halen.

Maar wat denken jullie?

Groetjes!

Doula

P.s Ik weet dat die onderwerp bij anticonceptie hoort, maar ik heb daar sinds vanmorgen geen reactie op gekregen en wil eigenlijk wel graag meningen horen vandaag. En ik weet dat hier veel lezers zijn;)

2. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb ook de nuvaring, ik moet hem er altijd op zaterdag halen, en word dan soms pas op vrijdag ongesteld. Toen ik de pil nog gebruikte werd ik 2 dagen na het stoppen ongesteld.

Deel Deze Pagina