Verhalen die je bijna niet na kon vertellen

Discussie in 'De lounge' gestart door Lomo, 11 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.955
    1.716
    113
    Vrouw
    Hoe oud ik was weet ik niet precies. Maar we waren bij het zwembad en ik had net met zwembandjes om gezwommen. Was eruit gegaan en mijn moeder had mijn zwembandjes afgedaan. En ze is even aan het kletsen met andere mensen en ik spring het zwembad weer in. Gelukkig zag een omstander het gebeuren en die heeft mij van de bodem gehaald.

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    #162 Devilschase, 22 mei 2020
    Laatst bewerkt: 22 mei 2020
    We waren niet bijna dood ofzo maar wel heel erg bang. In 2017 zijn we op vakantie gegaan naar Italie. Op de heenweg kwamen we in het noodweer terecht. Overal overstromingen, wegen afgesloten, bomen over de weg. We moesten een afrit hebben dus die namen we, echte lag er na de bocht een boom over de weg , het was spekglad en konden er net op tijd langs rijden, door het gras, door de modder en water en aan het einde van de weg, op het kruispunt, stond alles vast in het water.

Dus moesten we keren... weer langs die boom, door de modder en het gras . Overal politie en brandweer.

Toen we weer op de weg zaten stonden we in de file, het begon zo vreselijk hard te regenen en te waaien dat de auto en alle andere autos echt heel en weer kantelden. Ik ben echt nog nooit zo bang geweest. Ik dacht dat het voorbij was toen we weer gingen rijden maar helaas. Enorme plassen op de wegen waar we niet doorheen konden en dus door het gras op de snelweg moesten, overal lagen takken en delen van autos.

We hebben ruim 23 uur gedaan over de heenweg van 1300 kilometer...

20200522_094504.jpg FB_IMG_1590132987581.jpg FB_IMG_1590132874665.jpg 20200522_093910.jpg 20200522_093858.jpg 20200522_093920.jpg

3. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.609
    13.842
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Dit snap ik ook niet. Ik ben zelf moderator geweest op een ander forum. Daar konden we gewoon met 1 klik een vinkje aan-/uitzetten dat ervoor zorgde dat een IP-adres geblokkeerd werd.
    Tenzij iemand dus meerdere IP-adressen gebruikt (maar dat komt niet zo heel vaak voor), heeft diegene dan dus gewoon geen mogelijkheid meer om een nieuw account aan te maken.

En ja, sommigen maakten het echt zo bont :rolleyes:

Ik snap dus niet waarom het beheer hier op ZP dit niet doet of niet kan..

Syane, GossipGirlxoxo en Zulema vinden dit leuk.
  4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik ben bijna overleden 3 dagen na mijn bevalling.
    Mijn dikke darm is ontploft tgv darm verlamming door de ks. Icm met moeilijke stoelgang door zwangerschap en een grote baarmoeder die op mijn darm lag.

Helaas is dit niet herkent in zh, en werd het afgedaan als aanstellen
    Ben naar huis gestuurd.... En savonds ingestuurd door de vk.

Helaas een buikvliesontsteking en sepsis met orgaanfalen. Stoma gekregen. Op ic in coma gelegen... Daarna 3 abcessen ontwikkeld en gedraineerd.
    4 weken in zh gelegen, daarna nog zo'n 10wk thuis in een bed in de woonkamer.

Uiteindelijk na 5mnd hersteloperatie en stomavrij.

Geen roze wolk hier. Maar een zwarte, gelukkig heb ik het overleefd. Maar het was kantje boord.

5. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.609
    13.842
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Jeetje wat heftig!

6. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.716
    2.519
    113
    Was dit heijderbos toevallig? Daar is mijn broer ook in de problemen geweest, door een vriendje weer naar boven getrokken. Hij kon door de stroming niet zelf boven komen.

7. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Als je terug leest, lees je heel veel slechte ervaringen met de wildwaterbaan in het heijderbos. Vind het bijzonder dat er nog nooit een ernstig ongeluk is gebeurd en deze wildwaterbaan nooit is aangepast.

8. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

In een ander topic vertel je en ik quote...
    "Ik heb 10 jaren ervaring met citolepram en heb me er altijd gelukkig bij gevoeld. Zonder dit medicijn was het leven afschuwelijk.
    Ik gebruik tevens oxazepam en ook daar heb ik gelukkig geen bijwerkingen van"

Als je dan toch last hebt van paniekaanvallen en suicidaal bent lijkt het mij dat je eens een goed gesprek met je psychiater aan gaat en de medicatie laat bijstellen. Want blijkbaar voel je je er toch niet zo gelukkig bij dan? Of dat je er met een jaar uit wilt stappen is een schreeuw om aandacht? Ook dan is een goed gesprek met je psychiater geen slecht idee.

Het leven is inderdaad een gift, maar je moet er zelf het beste van maken. Ook met ziekte, klachten en beperkingen. Met een negatieve instelling zal het leven zeker niet fijn zijn en zul je mensen om je heen verliezen. Mensen verlies je niet door ziekte, tenminste niet mensen die echt van je houden. Mensen die je wel door ziekte verliest houden niet van je, en hebben niet oprecht het beste met je voor en kun je beter kwijt dan rijk zijn. De sleutel om het leven weer aangenaam en leuk te maken ligt bij jezelf. Bij je gedrag en vooral bij je instelling om er het beste uit te halen. De instelling, ik kan niets, ik ben zielig en ik heb het alleen maar zwaar. Het glas is half leeg in plaats van half vol zal je geen geluk en fijne mensen om je heen brengen.

Bellybell, cosdy, Syane en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.716
    2.519
    113
    Ik heb alleen de eerste pagina gelezen inderdaad, 't waren me er teveel om allemaal te lezen.
    Ik snap inderdaad niet dat er niets aan gedaan is.

Bellybell vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina