Hallo allemaal, Ik hoorde gisteren op mijn werk een verhaal over een meid (vriendin van collega) die op vakantie was en ineens heftige buikpijn kreeg, naar de dokter geweest...bleek ze weeën te hebben. Ze wist dus niet dat ze zwanger was, paar uur later waren ze dus ineens ouders van een dochterje Naar huis gebeld dat de ouders maar ff moesten gaan kijken voor de babyuitzet want ze kwamen met drieën terug van vakantie Ik schrok er eigenlijk best van...dat schrik je je toch helemaal gek! Kan me er gewoon niets bij voorstellen,heb zo een dingen al vaker gehoord/gelezen en toen dacht ik steeds aan een broodje aap verhaal. Ik bedoel toen ik zwanger was had ik me een buik waar je niet om heen kon...en ik voelde de kleine de hele dag schoppen!Hij was altijd zo druk! Maar na dit verhaal weer...jeetje het zou je maar gebeuren! Nog iemand die zoiets zelf heeft meegemaakt of het van dichtbij heeft meegemaakt?!
Het is dat ik weet dat ik zwanger ben maar aan mijn buik zie je niks en ik voel me goed maar vandaag zei ik nog tegen mijn collega's kan heel goed begrijpen dat sommige mensen pas na 20 weken er achter komen dat ze zwanger zijn. Of nog veel later...
Ja dat kan ik me wel voorstellen bij 16 weken voelde ik wel wat hoor maar had net zo goed wat anders kunnen zijn.En mijn buik was ook nog niet echt dik meer opgezet.Maar op t laatste wow haha
Ik ken het verhaal van Esther Horneman, een bekende ruiter. Esther Horneman ging via de dubbelsprong naar de verloskamer • Bokt.nl Vind het wel bizar hoor!
tja....ben van begin af aan al kostmisselijk...dus ik kan het me niet voorstellen....maar heb het van dichtbij wel meegemaakt meiske ging ook met buikpijn naar de huisartsenpost en kwam met een baby thuis
ff gelezen...dat bedoel ik dus...is toch ongeloofelijkl...jeetje! vraag me af waar die baby dan zit haha
Ja dat vraag ik me ook af Overigens hier ook een oude buurvrouw die met buikpijn naar de dokter ging. De buikpijn bleken weeën te zijn. Ze wist zelf van niets, maar ze was dan ook zwakbegaafd. (Niemand had iets aan haar gezien, misschien omdat ze een vrij stevig postuur had?) Nu heeft ze een dochtertje en is ze verhuisd naar een andere woning.
Heb een keer een verhaal op tv gezien dat een vrouw zwanger was van een tweeling en dit wist ze ook niet. Ze had ineens hele erg krampen en ging naar de wc, beviel eerst van 1 en vlak daarna kwam de andere. Kwamen wel veel te vroeg, rond de 26 weken volgens mij. Kan me moeilijk voorstellen dat je zoiets niet ziet, ik had een mega toeter met 26 weken. Een collega van mij kwam er pas achter met 20 weken. Ook heel apart want zij is zo super slank.
Ik heb het zelf mee gemaakt (naja ik was nog net niet aan het bevallen toen ik erachter kwam, ben 3 dagen daarna bevallen, op 1e verjaardag van mijn zoon). Kan t wel vertellen, maar wordt wel een lang verhaal.
Hoi hoi, Toen ik 3 jaar geleden in het ziekenhuis lag, was net bevallen van mijn zoontje. Lag er ook een vrouw op mijn kamer die niet wist dat zij zwanger was. Op zaterdagavond kreeg zij hele erge buikpijn, ging naar de huisartsenpost en werd doorgestuurd naar het ziekenhuis een aantal uur later was ze bevallen van een dochter. De volgende dag was koopzondag en de familie ging snel van alles kopen voor haar. Heb een gesprek met haar gehad en ze wist echt van niks, gaf aan wel vaker niet ongesteld te worden. Heb het ook met een kennis meegemaakt. Ze voelde zich niet lekker, werd steeds wat dikker. Iedereen zei je bent zwanger maar dat geloofde ze niet. Ze ging ook niet naar de huisarts uiteindelijk toch gedaan en toen bleek ze 7 maanden zwanger tezijn. Een paar jaar later gebeurde weer precies het zelfde toen kwam ze er pas met 8 maanden achter. De 1ste keer had ik zoiets van ok kan gebeuren maar de 2de keer vond ik het wel heel moeilijk te geloven.
Ik denk dat het moeilijk voor te stellen is omdat je er heel erg mee bezig bent om zwanger te worden. Elke maand is er weer dat moment dat je denkt hey dit voeld anders als normaal zou ik zwanger zijn? Je lichaam kan je heel erg voor de gek houden. Maar wanneer je niet bezig bent met zwanger worden zul je denk ik altijd uitgaan van iets anders: buikpijn, misselijk enz. Een oud klasgenoot ging met hevige buikpijn naar de huisarts, de arts stuurde haar meteen door naar het ziekenhuis want ze had al 4cm ontsluiting. 's Middags is ze bevallen van een zoontje van 8 pond. Niemand had het gezien aan haar omdat ze stevig was, niet dik ofzo. Haar ouders zijn nog snel op en neer naar de IKea gereden om een bedje ed te halen.
ik ook hoor missy. Ik kan het mij ook altijd moeilijk voorstellen, maar toch gebeurt het. Ik kon met 8 weken mn broek al niet meer dichtkrijgen, was 9 maanden lang kotsmisselijk en had met 20 weken zo'n buik, dat ik met mn 1.60 bang was om voorover te vallen
Vrouwen.nl - Kickbokser vanuit ring kraambed in - Jij Dit is een verhaal wat me altijd is bijgebleven. Ik kan het me niet voorstellen, maar het komt regelmatig voor.
Ik kijk altijd naar I didn't know I was pregnant op discovery travel & living. Ik kan me er ook geen voorstelling van maken, was met 20weken al zo dik als iemand die op het einde liep. Daarnaast gebruikte mn dochter mn ingewanden als boksballen en trampoline...complete feestjes daarbinnen Mn moeder daarentegen heeft nooit een teken van leven van mn zus gehad...echt geen enkel schopje, dus het kan wel.
ken dr ook wel een paar haha millitair, die op de hindernisbaan rent, erna heftige buikpijn krijgt ( denkt dus van het harde werken) en ff later krijgt ze ineens een kindje. is geloof ik wel in nieuws geweest maar toevallig kende me vent dr. meisje bij mij in de klas, we hadden het idee al langerm aar konden het moeilijk voorstellen was dus echt een kneusje. maar ze had dus schijnbaar een tijdje een kamergenoot gehad en die heeft dr dus ontmaagd en hups ze was zwanger en kwam er 7 mnd later ineens achter. vrouw bij ons in dorp had al twee kids en was bij beide gewoon ongi zo ook dus deze keer kreeg kramp en hups eenn kind erbij. deze vrouw was wel redelijk "gezet" gebeurt echt nog vaker dan je zou denken
Ik heb het niet van dichtbij meegemaakt, wel eens gehoord. ik heb het altijd raar gevonden. Dat komt denk ik omdat ik echt lichamelijk voelde dat ik zwanger was.
Het komt ook omdat je weet dat je zwanger bent denk ik. Een vriendin van me kwam er met 20wk achter dat ze zwanger was (hele tengere meid). Je zag dus niks aan haar. Toen ze erachter kwam en echo gehad had, was ze een week later net zo dik als een gemiddelde zwangere vrouw van rond de 20wk, dus toen groeide dr buik ineens enorm en kreeg ze allerlei kwalen die ze voorheen weggewimpeld had onder het mom van even niet lekker voelen etc Maar een hele zwangerschap niks weten lijkt me echt bizar en ongelooflijk, maar het gebeurt dus wel.