Ik ben Vandaag 4 dagen overtijd... Echt heel spannend.. Alleen heb ik gisteren en eergisteren een test gedaan, me vriend en ik zagen een heel vaag streepje haast niet te zien. dat heb ik nog nooit eerder gehad, zn vaag streepje. normaal waren ze helemaal wit ken het zijn dat ik zanger ben of moet ik nog wachten op een andere test voor beter uitslag? en is het weer te snel als ik vandaag een nieuwe test haal ? Ik hoop antwoord te krijgen van jullie Alvast bedankt meiden ! Groetjes Sara
ze zeggen een streepje is een streepje. anders als je over een paar dagen niet ongi word en nog steeds een vaag streepje krijgt misschien een bloed test laten doen bij je huis arts. ik feliciteer jullie al vast voor zichtig gr sonja
Hoi Sonja.. Bedankt voor je reactie.. en inderdaad streepje is een streepje maar heb vanmorgen naar de zelfde test gekeken van gisteren en eergisteren. en nu is de streep meer te zien dan gisteren wel vaag.. Maar ga straks nieuwe halen. en misschien dat er meer uit komt dan een vaag streepje Bedankt alsnog voor je berichtje echt supper Heel veel liefs Sara
Wat voor test heb je gebruikt ? De ene test is namelijk gevoeliger als de ander Ik zou idd gewoon lekker een test bij de ha laten doen , anders kost het zoveel op den duur . En dan heb je in elk geval zekerheid . Ik duim voor je dat ie posi is Groetjes Joyce
Hoi Joyce Ik heb een test gehaald bij de kruidvat Eigenmerk. En idd. ik ga vandaag me laatste test doen anders maandag afspraak maken Bedankt voor je reactie Liefs Sara P.S Weet iemand wat de afkorting NOD betekend?
Niet Ongesteldheis Dag... De dag dat je dus ongi moet worden maar niet wil... enne test van kruidvat deed het bij mij goed! Hoop voor jou op het zelfde resultaat Dikke knuf daantje
De kruitvat testen heb ik gebruik bij mijn jongste dochter Werken perfect , daar ze inmiddels alweer 2 jaar is en het dus echt zo was Als je daar een streepje op hebt , dan ga ik je gewoon feliciteren hoor ! Want dat zijn gewoon goede testen .. Dus ... Gefeliciteerd meid , geniet lekker van het wondertje in je buik Groetjes Joyce
Hoi Hoi Ik hoop dat je gelijk heb joyce. Ik ga vandaag een nieuwe kopen en hopen dat deze meer laat zien Jullie horen het nog van mij... Heel Veel liefs Sara
Nee. ik probeer zo als altijd het postief er van te zien en gaan gewoon door. tot gauw..! Groetjes Sara
Hoi Meiden... Ik zou jullie op de hoogte houden... Ik heb vandaag WEER voor de 3 de keer een test gedaan.. hahaha En die twee van gisteren en eergisteren worden alleen maar zichtbarder. dus meer een blauwe streep. en nu die vandaag begint te komen... dus ik denk wel dat ik zwanger ben maar wil even tot maandag wachten. Dan ga ik naar me dokter toe voor een bloedtest dan weet ik het zeker. ik ben er gewoonmisselijk van hahaha... En nog wat raars te vermelden. Ik heb net de doktersapost gebeld. de dokter zegt tegen mij. Dat je minstens een week over tijd moet zijn dat je ken zien aan de test of je zwanger bent En die testen die ik nu en gisteren en eergisteren heb gedaan. blijken in de week tijd niet goed te zijn want hij zegt na een week pas. en ik had verteld dat ze allemaal een licht blauwe streep was en hij zij dat ik nog niet ZWANGER ben Wat vinden jullie hier van klopt dat ? : : Ik hoor het graag van jullie.. ga nu even me gedachten oo de BINGOAVOND gooien haha Veel liefs Sara
vraag me af waar deze dokter zijn diploma heeft gehaald. tegenwoordig zijn de testen zo gevoelig dat je echt nu wel kan weten of je zwanger bent. alleen je lijntje moet er wel komen binnen 10 minuten. het liefst na 3. daarna niet meer geldig..
Op de test die ik heb staat zelfs dat je 4 dagen voor je verwachte datum al kan testen, al raden ze aan om het op of na de dag van je NOD t doen. Wat de dokter zegt lijkt mij dus echt niet kloppen... Volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger!
ik heb mijn test 1 dag na mijn nod gedaan en ik heb echt een hele dikke streep hoor.......dus wat die dokter zegt is ook niet waar.....denk echt wel dat je zwanger bent hoor meid.anders maandag ff je eigen dok bellen en ff je urine afgeven.....kan hij nog ff een testje voor je doen......duim voor je meid groetjes tamara