Ja, inderdaad een gek idee dat we misschien (als de vorige uitlopen) samen in de wachtkamer zitten..Ik moet er inderdaad om half 3 zijn..Effe mijn agenda checken...oeps, om kwart voor 3..Heb ik dus verkeerd gedacht! Maar zal je waarschijnlijk in de weg naar buiten tegenkomen, Vanochtend heb ik nog geen buikpijn / hoofdpijn gehad, lijkt wel alsof het allemaal gestopt is en ik geen medicijnen meer gebruik...Maar moet niet te hard roepen natuurlijk... Oh en Niekster, je krijgt vandaag te horen of er bevruchting is toch? Voor jou is vandaag ook al een spannende dag, en morgen ook...Pff, wat een spannende week is dit!
Verhip, ik moet donderdag idd voor de 1e FM. Ben erg benieuwd! Nu vanochtend voor 't eerst voelt 't wat gevoelig en soort van opgeblazen....erg gek. Morgen voor 't eerst ook de cetrotide erbij spuiten. We'll see...... Morgen is het voor jou en Caruli spannend! Niekster, laat je wat weten meid als je gebeld bent? Duim voor je! liefs
jeuj! zijn gebeld! morgen een tp van 2 emmys! om 10 over half 1! ben zo blij! van de 6 zijn er 5 bevrucht! heeeeel goed zei de dokter! kan niet wchten!
Dat is toch fijn hé, de eerste keer ICSI en alles zo goed! Dan moet de terugplaatsing toch ook goed gaan en de twee weken wachten ook positief eindigen, nietwaar? Ik hoop zo dat wij dit ook mee mogen maken...
natuurlijk maken jullie het ook mee! morgen ben je weer een stap dichterbij! morgen is de 11-11 is voor ons alleen een mooie data voor goed nieuws!
Woei! Niekster, goed nieuws zeg! Je ziet 't, dat zijn gewoon hele goede eicellen geweest meid! Morgen een mooie TP en dan ook met een super einde na de 2 wachtweken! Verhip en caruli, en die positiviteit word meteen doorgetrokken ook naar de FM morgen voor jullie hoor! liefs esser
Verhip en Caruli! veel succes met jullie FM vandaag! hoop dat alles goed is! Esser: gaat alles bij jou ook nog goed? spuiten al makkelijker? ik ga me klaar maken voo rmn tripje dusseld! en kom terug met 2 emmy's! jullie zijn de volgende de dat mee maken! weet ik zeker!
Hier vanmiddag eerste FM gehad. Er waren 20 kleine eiblaasjes te zien! Maar er waren maar 2 eiblaasjes wat groter eentje van 11 en eentje van 13. Weet niet zo goed wta ik ervan moet denken...Donderdag weer terugkomen om te kijken of de medicatie opgehoogd gaat worden...Pff, vind 20 wel veel. Maar ze zei dat de 20 niet per definitie allemaal wakker hoeven te worden.. Niekster, hoe was je terugplaatsing gegaan? Zitten ze lekker binnen? Caruli, hoe was jouw FM? Heb je al wat eitjes? ..Ben je niet meer tegengekomen, of heb je mij wel gezien? Nou Esser, dan hebben wij donderdag beide weer een spannende dag!
Niekster, las elders al je goede nieuws! Twee emmy's! Super meid, en houd ze nu maar goed en lekker warm bij je Verhip; nou klinkt toch vrij goed?! Beter wat rustiger aan dan al mega snel. Toch? Waren ze in het ZH dan wat sceptisch? Donderdag dus wel je 2e FM. Spannend! Caruli; hoe was 't vandaag in het ZH meid? Alles okay? Had toch wel een heel erg gevoelige onderbuik en soms wat felle steken sinds gistermiddag. Hier vanochtend toch maar even voor gebeld met 't spreekuur van de ivf afdeling. Overleg gehad met de verpleegkundige, en zij gaf aan dat ik maar meteen naar 't ZH moest komen voor een echo. Beter voorkomen als genezen.... Al eerder dus een inwendige echo gehad, en ze zagen 23 eiblaasjes! Ongeveer 6 ervan waren al flink aan de groei. Eentje was al 14 mm en de andere 5 waren zo rond de 12 mm. Ook mijn eierstokken, baarmoeder en BM slijmvlies zagen er netjes uit. Nu doorgaan met spuiten zoals de planning al was en dan donderdag weer terug. Dan krijgen we weer meer te horen, waarschijnlijk ook ong. datum wanneer de punctie is. Oh, moest ook goed op mezelf letten en meer rust gaan nemen. Beter naar mijn lijf luisteren en op tijd pas op de plaats nemen.... Dikke knuf aan jullie meiden en duim me wezenloos voor jullie! liefs
Zo, dus dan zijn die 20 van mij nog niet eens zo verkeerd...Wel fijn dat er iets aan t groeien is bij jou...En je baarmoederslijmvlies, hoe dik was dat al? En rust, helpt dat juiste de groei tegen te gaan of het tegenovergestelde?
Zeker, die 20 eiblaasjes van jou zijn hartstikke mooi! Echt wel! Ik geloof dat mijn BMvlies nu op 9mm zat. De arts en verpleegkundige spraken uit dat ze er i.i.g tevreden over waren. En bij jou dan? Die rust komt wel ten goede van de groei maar voornamelijk voor mijn lijf. Ik blijf zo'n zeurderig en beurs gevoel houden, en dat kan zeker minder worden bij het houden van rust en pas op de plaats nemen. Dus daar zal ik me maar braaf ook meer aan gaan houden (maar das wel moeilijk merk ik....) Hoe voel jij je nu dan? Voel jij je onderbuik ook? liefs
bij mij was het pas 5,5 mm dik, dus aan de magere kant.. ik voel mijn onderbuik ook, maar het is niet heel vervelend, meer gewoon gevoelig
Kom op meid! De resultaten tot nu toe zijn netjes hoor! Ik zeg maar zo; veel beter gefaseerd en rustig in opbouw dan als met een mega snelheid afstevenen op mogelijke overstimulatie. Toch? Daar was ik namelijk vanochtend al bang voor, maar was gelukkig niet het geval.... We gaan 't samen gewoon maken liefs