hi dames.. goed nieuws hebben jullie rond de 20! das veel! ik had er 10 tot 12.. waarvan uit eindelijk 6 eicellen kwamen.. ik zit nu officieel in de ww... maar hou jullie in de gaten! ben erg benieuwd.. de 25e is mn testdag.. de tp is goed gegaan.. hebben foto mee gekregen van een emmy.. erg leuk en konden het volgen op de tv.. geheel pijn loos is het ook! en zo gebeurd!
Esser: ik heb nog steeds last van mn buik... beetje zeur.. en gevoellig.. ook mn blaas.. denk dat dat ook nog wel van de punctie is.. maar idd goed rust nemen!
Spannend Niekster, ik duim voor je dat je de 25e een pos test in handen hebt! Maar die 20 bij mij waren voornamelijk kleintjes, waar de gyn niets mee kan...Zijn nog geen follikels of hoe ze dat ook zeggen.. Ben benieuwd, maar wel blij dat ik morgen alweer terug mag..
Thanks meiden...Ik hoop ook zo dat het goed gaat...Ik weet niet goed hoe ik het resultaat nu moet oppakken, is het nou goed of slecht..? Maar goed, ik laat het gewoon over me heenkomen en ik zie wel hoe het uitpakt
He Verhip, ik duim voor je dat ze wat groter geworden zijn morgen! Gaat verder alles goed? Niekster en esser, hoe is het met jullie? Groetjes Mia
Verhip, morgen is het voor jou ook zo ver! Enne..... we gaan voor goede eiblaasjes he? Duim voor je dat je mooie resultaten hebt! Niekster, zo goed meis. Mooie vasthouden die twee emmy's van je! Hier gaat 't wel. De buikklachten zijn wat afgenomen en dus minder als eergister en gister. Hoe voel jij je Verhip? liefs
verhip: ik duim morgen mee... Mrs mia: hier gaat het goed.. voel alleen van alles denk ik steeds haha.. ben erg moe en plas me rot.. Esser: fijn dat je buik beter voelt... liefs
Esser, ik duim ook voor jou dat je mooie eiblaasjes hebt..Vind het zo spannend, maar het moet gewoon GOED zijn! Ik ga ervoor! Mrs Mia, hier gaat alles wel redelijk. Het spuiten valt me de ene dag zwaarder dan de andere dag. Op zich ben ik helemaal niet bang van spuiten, maar mezelf spuiten doe ik echt niet. Hebben / hadden jullie ook wat blauwe plekken rondom de plek waar je spuit, geen grote en zware blauwe plekken maar zo'n vage blauwe vloed eroverheen..? En daarbij de ene keer voel ik de vloeistof erin lopen, en auw dat prikt! Maar de andere keer is het prik, klaar en nergens geen last van...Maar goed, het is en blijft voor dat ene doel..en daar doen we het voor! Hoe is het met jou? Over een maand krijg je de uitslag van chromosonenonderzoek toch? Niekster, jij zit nu al gewoon in de spannende wachtweken! Al zoveel verder dan ik, naar mijn gevoel..Het is nu 2 dagen geleden? Over paar dagen goede innesteling en over 2 weken feestje?
Verhip, fijn dat het goed gaat. Ik zal voor je duimen bij de volgende echo. Ik kan je verder niks vertellen over blauwe plekken, want wij zijn zo ver helaas nog niet. Inderdaad half december krijgen we de uitslag van het chromosomenonderzoek. Nu ben ik dus aan de pil omdat ik zo mij cyclus beter kan regelen. Kan ik mooi gelijk stopen als we groen licht hebben Verder erg rustig dus. Niekster, wat spannend zeg! Ik zie dat je er twee hebt teruggeplaatst, dan gaat het vast wel lukken. Heel veel succes met wachten. Ik zal ook voor jou duimen. Esser, hou je het nog vol allemaal? Groetjes van Mia
Verhip: ten 1e succes vanmiddag.. en die blauwe plekken heb ik ook.. ze zitten er nog en mijn laatste spuit was een week terug.. dus is heel normaal.. als je vandaag goed nieuws krijg heb je voor je het weet al een punctie hoor! ik hoop echt dta die ukkies zich goed vast houden bij me,.. soms ben ik er bang voor en soms heb ik er een super goed gevoel over.. maargoed de tijd zal het leren!
Nou de tweede FM zit erop. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Er lijkt niets gegroeid te zijn tov dinsdag, nog steeds veel kleintjes en maar 1 of 2 wat grotere maar nog maar 11 mm..Gekrompen lijkt wel tov dinsdag.. Nu dosis gonal F opgehoogd naar 150 ipv 112,5. Ben benieuwd wat het effect is, moet maandag middag weer terug... Heeft iemand van jullie hier al ervaring mee?
hey verhip, balen meis, mijn vriendin moest na de 1e fm ook omhoog naar 150 IE. en toen zat er wel groei in, dus het kan wel hoor. wat onze arts wel zei, je moet op het juiste moment ophogen, ben benieuwd, zal voor je duimen
Hey verhip, Nou snap wel dat je aangeeft dat je niet goed weet wat je er van moet denken..... Hoe voel je je nu? En wie weet zijn de 150e wel voldoende om je eiblaasjes goed te laten groeien! (ik spuit vanaf het begin 150e) Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen meid! Hier goed nieuws; de artsen waren erg tevreden over de eiblaasjes en...............ik heb zaterdag de punctie! Zo super snel en we zijn d'r blij en zenuwachtig voor. Moet me 's ochtends om 09.00u melden in 't ZH.... Spannend.................. liefs En nog een keer voor jou Verhip; ((((((knuf))))))
Yep, kreeg de instructie van het ZH, dat ik vanavond precies om 21.00u. de pregnyl moest zetten. Heb ik dan ook op m'n gemak voorbereid en de spuit gezet. Ging erg goed en heb nergens last van! liefs
Spannend zeg..ik duim voor je dat de punctie mee gaat vallen! en hoeveel eiblaasjes die rijp genoeg zijn had je eigenlijk?
Verhip, kan me voorstellen dat je niet zo goed weet wat je van je 2e fm moet denken, ik hoop dat 150IE je follikels aan het werk zal zetten! Esser, succes zaterdag, op naar een mooie oogst!