Hey Verhip, ik kan me voorstellen dat de 2e FM wat tegenvalt. Maar als ik het goed begrijp is dit je eerste ICSI? Het ZH moet dan ook nog heel erg een weg zoeken in wat de juiste dosering voor jou is. Bij mijn eerste dosering werd ik overgestimuleerd waardoor de poging afgeblazen werd. Ik begrijp dat di niet leuk voor je is, maar je hebt iig nog hoop dat ze de doses verhogen en dan hopelijk meer ietjes gaan groeien. Ik hoop echt dat de 150IE wel gaan aanslaan. Veel succes weer, liefs Hope
Thanks Hope. Het is inderdaad mijn eerste icsi en een hele zoektocht, dus ben in dat geval blij dat ze het langzaam opbouwen...Als dat uiteindelijk maar goed resultaat oplevert...
Ik heb geen ervaring met ICSI maar wel met Gonal F in de hoeveelheid 112,5 in mijn geval groeide er de eerste dagen helemaal niks, een aantal dagen daarna was er 1 follikeltje van 11-12 mm te zien. 4 dagen daarna zaten er ineens 5 en daarna 6 het kan dus plots toch heel snel gaan! Ik hoop voor jou maandag ook zo'n resultaat. Heel veel succes!
Hey verhip, Hoe is het nu met je? Ben je gister moeten beginnen met de verhoogde dosis Gonal? Duim zo voor je! Hier beginnen de zenuwen langzaamaan te komen. Heb oxazepam gekregen voor vannacht en morgenochtend. Denk dat ik die maar braaf inneem... Gister telde de fert.arts zo'n 16 eiblaasjes die op goede grote waren. We zullen morgen zien en later horen hoeveel het er daadwerkelijk zijn... Knuf voor jou! liefs
thanks Nikkie en Milla, Ben gisteravond inderdaad begonnen met gonal f 150 ipv 112,5, weet niet of het aan de ophoging ligt, maar heb nu al een uur last van mijn onderbuik...Errug spannend blijft het toch wel! We wachten "rustig" af... Esser, veel succes morgen, ik duim voor een voor zover mogelijk pijnloze punctie!
Thanks Verhip en Naatje! Vind 't maar spannend...... Zodra 't kan, dan laat ik weten hoe het was gegaan. liefs
we waren een paar dagen weg zijn net terug van het strand heerlijk... esser?! morgen punctie? heeel veel succes verhip: hoe gaat alles>?
Hoi hoi, De punctie zit er op! Om 09.00u. waren we in het ZH en om 12.30u. ongeveer waren we er uit. Van de 20 eiblaasjes die ze hadden aangeprikt, kwam het nieuws vanuit het laboratorium dat er 15 goede eicellen waren gevonden! Helemaal goed nieuws dus! a.s. Maandagochtend, nog ter controle, een echo om te kijken of het er rustig uit ziet, en dan 's middags de TP. Spannend! Enne, de punctie zelf was heel erg goed te doen! Geen 'horror' verhaal hier hoor Alleen na de punctie ging ik bijna van mezelf vanwege de hoge dosering van medicatie.............(2 x oxazepam, paracetamol en via infuus de pijnbestrijding) Dat was toch iets teveel van 't goede (gezien mijn lengte en gewicht) Maar ooh..... wel zo relaxed en zweverig tijdens de punctie zelf, hahaha. Nu voor zeker 2 dagen volledige en verplichte rust mee gekregen. Hoe is het met je Verhip? Fijn weekend aan het vieren? En met jou Niekster, en je mooie emmy's? liefs
Oh fijn zeg Esser, dat er zoveel zijn aangeprikt...en dat er ook nog goede tussen zitten! Ik ben best zenuwachtig voor wat er deze week komen gaat, ik hoop dat er maandag genoeg eiblaasjes zijn zodat we een richting weten wat betreft de punctie. Voor de rest vooral moe en geregeld buikpijn, steken onder in mijn buik. Hoop dat er wat aan het groeien is... Ik ga voor je duimen dat de eitjes goed bevrucht worden en op naar de terugplaatsing!
Esser: wat een goed nieuws zeg!hopen voor een paar mooie emmy's Verhip: spannend allemaal! en bij mij om gek van te worden.. die emmy's maken me hoofd op hol... veel buik krampen,.. vin het nu wel erg eng aan het worden!
Hey Verhip, heel veel succes morgen. Ik hoop dat de boel een beetje gegroeid is. Ik zal voor je duimen... Niekster, spannend meid. Wanneer mag je testen? Voor jou duim ik natuurlijk ook heel hard. Net als voor Esser, want voor jou gaat het ook spannend worden. Succes allemaal! Liefs Mia
Thanks meiden voor al jullie 'duimwerk'! Morgen is het al weer zo ver... Verhip, meid hoe voel je je? Super spannend voor jou! Ik duim zo voor je! Kom je morgen met goed nieuws terug? Ja he? Hoe laat heb je de afspraak? Niekster, hoe voel jij je? liefs
Hier gaat alles redelijk, heb een heerlijke pyjamadag gehouden, lekker thuis op de bank een beetje aanrommelen en helemaal niets doen! Ik hoop ook dat er morgen ontzettend veel is gegroeid zodat we een positief vooruitzicht hebben...En Esser, morgen de terugplaatsing, spannend zeg, dan gaan voor jou ook de 2 spannende wachtweken beginnen... Niekster, je bent alweer even op weg...Hou ze lekker bij je!
verhip: heel veel succes vandaag meid jammer dat er weer zoveel tijd zit tussen onze controles ik zal voor je duimen en aan je denken
Verhip : hoop op goed nieuws vandaag! Esser: veel plz bij de tp.. ik von het erg bijzonder om mee te maken.. Caruli : hoe staat het bij jou? Mrs Mia: ik mag de 25e testen dus over een week. Ik voel nu wel minder als eerst. en mijn bosteren zijn een cup groter! maar of dat wat betekend?! en slaap stuk slechter.. maargoed zit niets anders op dan wachten...
Nou meiden, even ego berichtje............................................... We hebben 9 embryootjes! \/ Vanochtend was alles goed met de echo, en kregen we dus groen licht voor de TP. De fert.arts gaf aan dat we in de loop van de dag gebeld zouden worden door het ZH in Tilburg. En wat bleek? Ong. 30 minuten later belde het lab van Tilburg al op! We hadden zaterdag 15 eicellen waarvan er later 12 echt goed waren. Deze 12 zijn zaterdag dan ook bevrucht waarvan er nu dus 9 embryootjes uit zijn ontstaan! Er zit in ieder geval 1 topper tussen en ik krijg deze dan ook teruggeplaatst om 17.10u. vanmiddag in Tilburg. Spannend........... Voor de overige 8, laten ze deze nog verder delen en op dag 4 of 5 kijken ze welke nog sterk en 'invrieswaardig' zijn. Dat krijgen we later deze week dus te horen. Wij zijn super blij! \/ Verhip, hoe voel je je meis? Hopelijk alles goed en heb je straks super super goed nieuws met mooie eicellen! Ik duim! Caruli; hoe is ie met jou meid? liefs Esser
Top Esser! Supernieuws! Niekster: blijft spannend hé, nog een ruime week te gaan! Caruli: Jij moet donderdag ook terug toch, hoe laat? Ik moet donderdag ook weer terug, om 1 uur dit keer! Eitjes reageren op de verhoging, nog geen enkel eitje groot genoeg maar er zijn er al (ong) 6 die groter waren dan 10 mm, maar grootste was maar 14 of 16 of zoiets..slijmvlies was 7 mm, weet niet of dit goed of slecht is..?