Verhip's weg door de ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door verhip, 9 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey meid
    slijmvlies moet min 6mm zijn dus 7 is goed hoor
    wat goed dat je reageerd op de verhoging
    ik moet donderdag om half 4 pas..
    lopen we elkaar weer mis ;)

hopelijk zijn ze donderdag groot genoeg om een punctie af te spreken

....groei blaasjes groei....

2. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Hahaha en ik liep vanmorgen ook in Tilburg :p

Verhip Hopelijk zijn ze donderdag goed gegroeid zodat de punctie gepland kan worden!

Esser Jeetje mooie score zeg!!!
    Hopelijk blijft emmy lekker warm bij je zitten de aankomende 9 maanden!

3. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Was een drukke dag vandaag in Tilburg, haha..dat er maar veel positieve testen mogen volgen..

Caruli, dacht eigenlijk dat baarmoederslijmvlies zo'n 10 mm dik moest zijn, een meevaller voor mij..

4. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Esser, helemaal top! Als het goed is heb je er nu eentje binnen ;) Ik hoop voor je dat al die andere zich ook goed delen, maar eigenlijk hoop ik nog meer dat ze niet nodig zijn :D Heel veel succes met deze wachtweken!

Niekster, de 25e is al bijna... nog 1 weekje, ik duim ook voor jou meid :D

Verhip, hopelijk groeit het tot donderdag nog goed door. Ook hier zijn de duimen in werking ;)

Groetjes Mia

5. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hoi hoi meiden,

Thanks voor het meeleven en 't duimen!
    De TP is goed gegaan met aardige artsen en verpleegkundige.
    Heb nu 1 mooie, top emmy in mijn buik............dat is echt zo'n gek idee!
    Maar ook echt wel zo bijzonder om te zien op de echo monitor; een klein 'blubje' cq luchtbelletje waar we ons embryootje in zagen zitten!

Nu op naar 01-12, de testdatum.........

Verhip; mooi positief nieuws meid!
    En 7 mm BMslijmvlies is zeker al netjes hoor! Nu ga ik gewoon lekker stug door met duimen voor donderdag! ;)

Caruli; ook jij donderdag dus weer terug! Nou, samen met Verhip dan ook weer posi nieuws mee terug nemen he?! Duim ze!

Ginny; jij had ook zeker een goede score met je punctie vandaag! We houden met elkaar allemaal dezelfde posi lijn aan ;)

liefs

6. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Esser, hou hem maar goed bij je, zal voor je duimen dat je over 13 dagen een pos test hebt!

7. strom23

strom23 Actief lid

29 feb 2008
    292
    0
    0
    esser fijn dat het goed gegaan is...

ik vandaag een test gedaan.. ik wou voor mezelf even het bewijs dat ik mezelf aan het gek maken was met het gevoel dat ik zwanger ben, en dus een ging ik voor een duidelijke negatieve test..

maar toen kwam de test.. een heeeeeeeeeel licht streepje al.. dus ben nu nog in de stress!ben 7 dagen te vroegdus ga nergens nog vanuit!

morgen vroeg kijk ik maar weer.. als het dan nog te zien is maak ik f een foto

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    meid dat kan ook nog van de pregnyl zijn
    hopelijk test je over 7 dagen nog positief en is het raak ;)

9. strom23

strom23 Actief lid

29 feb 2008
    292
    0
    0
    ooh kan dat echt? das 1,5 week geleden... wist niet dat dat nog kon :( haha idd maar weer wachten dan...

10. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Verhip, hoe is het met je?
    Hoe voel je je nu? Al meer gevoeligheid door het spuiten?

Niekster, oeh meid..............toch getest?
    Zou ik zelf nooit zo vroeg durven hoor! ;)
    Maar, blijven duimen dat het later toch echt een posi test is!

Caruli; hoe is ie met je meid?

Hier gaat het wel. Het hebben van een emmy in mijn buik blijft maar zo vreemd..... Besef is er denk ik ook nog niet helemaal. Maar d'r zit toch niets anders op dan wachten.......... ;)
    liefs

11. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Hallo allemaal,

Niekster, spannend zeg! Nog even wachten en je weet het zeker...

Esser, lijkt me inderdaad een vreemd gevoel om emmy's en dus ook de eerste echte kans te hebben om zwanger te zijn!

Caruli, morgen is het alweer zover...Ga weer goed voor je duimen, er MOET verbetering in zitten..

Hier gaat alles redelijk. Nog heel erg moe en heb een fantastisch verbeeldingsvermogen, haha...Als iemand zegt dat een persoon tegen het gordijn omhoog loopt dan zie ik het helemaal voor me..Eerst deed ik dat niet zo erg..Soms wel grappig!

Maar gister na het prikken is er een ontzettend grote blauwe rode plek ontstaan, 2 x zo groot als de prikpen...Het zal wel normaal zijn, of niet?

12. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    heey meis,

ik had met de gonal geen blauwe plekken. Wel met de Menopur. Je hebt dan een adertje geraakt.
    Succes met de 4de Fm morgen!

Liefs Nikkie

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    verhip
    morgen is het weer zover he hihi
    ben benieuwd hoor
    blauwe plekken kunnen idd onstaan als je op een adertje hebt gezeten
    ik heb nu ook een hele blauwe buik...
    maar goed dat krijg na al dat spuiten he
    maar heb nog plek over :)

ben benieuwd morgen, als het uitloopt zien we elkaar misschien nog wel
    zonder dat we het van elkaar weten misschien :)

14. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Thanks Nikkie80, Jij bent inmiddels ook weer begonnen toch? Kijk zometeen wel even in je eigen topic..

En Caruli, Vandaag is het alweer zover. Ben zo ontzettend benieuwd...Hoop voor je dat ze allemaal goed zijn doorgegroeid..

15. strom23

strom23 Actief lid

29 feb 2008
    292
    0
    0
    caruli heel veel success vandaag weer! dank aan je..

esser: hoe voel jeje?

Verhip: hoe gaat het met je blauwe buik? wanneer weet jij meer over je punctie?

ik weer getest.. ik ben te erg kan het echt niet laten.. nu 14 dagen na de pregnyl en 9 dagen na de tp.. als jullie zin hebben staat in mn album..
    en ikweet het echt is nog veel te vroeg maar kan me niet inhouden :S

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    niekster: spannend meid hopelijk test je over een paar dagen nog eens positief
    hou vol he ;)

17. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Joehoe................ Verhip en Caruli, hoe is het met jullie meiden? ;)
    En hoe was 't in het ZH vandaag?
    Hopelijk goed!
    liefs

18. strom23

strom23 Actief lid

29 feb 2008
    292
    0
    0
    jah? hoe ging die vandaag bij jullie?

19. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Even kopieren/plakken..

et terug van het ziekenhuis. Er beginnen iets teveel eitjes te groeien, er waren 2 die wat groter zijn die evt na paar dagen gebruikt kunnen worden. Nog eens 13 in rechtereierstok die tussen de 10 en de 15/16 mm zijn, en nog eens 16 kleintjes die eigenlijk niet meedoen in het verhaal maar er wel zitten. Aan de linkerkant waren 6 eitjes wat groter, ook tussen 10 en 14 denk ik en nog eens 8 kleintjes ongeveer. Er beginnen dus iets teveel eitjes te groeien. Dosis met medicatie weer bijgesteld naar beneden naar 112,5...en nu afwachten wat het met alle kleinte eitjes gaat doen. De grote zijn nog niet groot genoeg, dus een punctie heeft nog geen zin. Nu moet ik zaterdagmiddag weer terugkomen om te kijken of het aanpassen van medicatie nog zin had. wat we nu moeten gaan hopen is dat de kleintjes klein blijven en de wat grotere gaan groeien. Gaan de kleintjes nog meegroeien tot zaterdag, dan zal de behandleing afgebroken gaan worden. Ze zei ook expliciet dat we hier rekening mee moeten gaan houden. Blijft nog even spannend dus, ze hoopt ook gewoon dat de kleintjes klein blijven maar ze kan het me ook niet garanderen...Stel dat het gaat in het gunstigste geval, dan zal ik maandag de punctie hebben op zijn vroegst, anders dinsdag of woensdag. Als de grotere wat groter worden, wil ze zsm de punctie omdat we anders risico lopen tot overstimulatie...

Heel verhaal...pfff, weet niet zo goed wat ik ervan denken moet

20. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jee Verhip, wat een verhaal................
    Snap ook goed dat je nog niet weet wat je er van moeten vinden...... Lastige situatie hoor! Wel door willen gaan voor mogelijk toch een punctie, maar anderszins de kans op overstimulatie. Fijn is anders om zo 't ZH uit te komen.....
    Toch, ik blijf duimen voor je meid!
    liefs

Deel Deze Pagina