Jeetje Verhip, wat een verhaal! Ik hoop voor je dat het er morgen goed uitziet en dat jullie gewoon door kunnen gaan. Laat ze je in het ziekenhuis maar goed in de gaten houden. Ik duim voor je! Esser, lekker blijven broeden he Niekster, hou je het nog vol? Nog eventjes wachten.... Caruli, jij ook succes he. Liefs Mia
Mrs Mia ik hou het nog goed vol!.. natuurlijk weer getest.. en we zijn er nu wel zeker van dat we Zwanger zijn.. kan niet meer om de streep heen! kijk maar in mn album!
Verhip, morgen is het al weer zo ver meid. Wat onzettend spannend.................ik duim en duim zoveel voor je! Neem je goed nieuws mee? Hoe voel je je? Nou Niekster! Wat een voorbeeld! Dit is wel mega nieuws zeg, en dat zo vroeg! (dat moeten er gewoon 2 zijn in je buikkie) Hoe voel je je? Caruli?! Meid? Hoe is het met je? Hier gaat 't wel. Ik blijf mijn onderbuik maar voelen, en dan soms ook steken en zeurderig gevoel in mijn rechtzij. En m'n boobies, niet normaal! Cup maat groter en pijn..........auw auw, kan er niet op liggen in bed. Oh, en ook nog verkouden....bleh... liefs
Esser: die klachten van jou heb ik ook.. moet vandaag nieuwe bh kopen.. van kleine B na een volle C .. haha .. heb nog wel regelmatig krampjes en zeur gevoel... daarom vin ik het ook nog spannend voor dinsdag.. heb net een CB digitale test gedaan.. die was ook erg duidelijk.. maar het blijft mega spannend! Verhip: al weer nieuwtjes?
Ha allemaal, Het gaat door! Dinsdagochtend punctie, morgenavond pregnyl zetten...Er zitten wel heeel veel eitjes, maar ook een stuk of 4/5 waarvan ze verwacht dat ze het goed gaan doen...Daarom ook nog 1 dagje doorspuiten met gonal, wel een hele lage dosis uiteraard.. Heb wel formulier meegehad voor dreigende overstimulatie, ik zit al op het randje maar ze wil het toch gaan proberen...Vanaf nu heb ik ook complete bankrust, mag alleen films kijken op de bank. Doe ik dit niet, hebben we kans op dat ik ontzettend ziek word en dat er geen terugplaatsing plaatsvind...maar we gaan voor een terugplaatsing! Caruli, ik duim voor jou dat je morgen ook te horen krijgt dat je een punctie krijgt! Niekster, blijft spannend voor jou! Ik hoop dat je positieve testen blijft houden..
das nog eens goed nieuws! dinsdagdag dus?! spannende dag.. jij punctie en ik mn NOD! vast een goeie dag
verhip: super meid op naar dinsdag en doe het maar rustig aan , hopelijk word je er niet ziek van en krijg je een tp
Oh Caruli en Verhip, wat spannend voor jullie beide meiden! Duim duim duim! dat het maar goede (en niet te pijnlijke ) puncties mogen zijn! En verhip, balen dat de pregnyl zo zeer deed.... Ik heb er (gelukkig!) geen last van gehad, maar las bij meer meiden dat het bij iedereen verschilt! liefs
verhip: irritant he die spuit ik vind de pregnyl en de verdovingsspuit van het zh de ergste spuiten van allemaal heel veel toi toi toi meid
bij mij deed die ook pijn! en bloede ook als een gek! nou meis! heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel succes morgen!