Moet de 15e bloedprikken, dat is nog zo ver weg! De 16e krijgen we pas de uitslag, dus ik zal dan of allang een positieve test in handen hebben gehad of ik ben al ongesteld...Al verwacht ik eerder het eerste...(probeer pos te denken!)
Oh dat duurt inderdaad nog eventjes Verhip! Spannend zeg, ik ga toch hard voor je duimen dat je een positieve test in handen krijgt! Liefs Nikkie
Even inbraak; flink bruinverlies gespot hier........Game over dus Had er al vrij vroeg z'n negatief gevoel erover...... a.s. Maandag evaluatie in 't ZH... liefs ps; Verhip; zet 'm op meid!
Esser, echt kl*te voor je! Veel sterkte! Verhip, succes met broeden nou he. En echt rustig aan doen hoor! Liefs Mia
Esser: bah meid.. balen zeg.. Knuf van hier Verhip: 15 bloed test? mooie dag dan heb ik mn 1e echo dus hopen dat het een geluks dag is! hoe voel je je verder?
Verhip, hoe is het je? Hopelijk lekker rustig en een goed gevoel Duim voor je! Dank voor jullie lieve berichtjes.... Doet goed... Hier gaat het met ups and downs..... Wel verdrietig en veel praten.......Onze ouders geven ons veel steun, gelukkig. Morgenochtend naar 't ZH voor de evaluatie. We vinden het erg spannend omdat we helemaal nog niet weten wat er uberhaupt met de overige 8 embryo's is gebeurd.... Spannend dus....... liefs
Esser, las in een ander topic dat je 6 cryo's had...Fijn zeg, hopelijk gaan die goed innestellen..Succes met de volgende behandeling. Ik merk dat ik echt rustig aan moet doen, want het slaat direct op mijn buik. Mijn eierstokken waren bij de terugplaatsing ook zo ontzettend groot en ze hebben al aangegeven dat ik er last van zou krijgen, dus ja, we blijven maar doorsukkelen en hopelijk word ik niet ongesteld...Daar gaan we gewoon voor!
Hey Verhip, Had al een paar keer gecheckt waar je was en hoe het met je ging Inderdaad rustig aan doen hoor! Vooral als ze hebben aangegeven dat je eierstokken vergroot waren. Ik zelfs tot aan nu toe soms wat last van mijn rechtereierstok. Dus je ziet maar hoe lang dat kan duren. Let goed op jezelf meid! Hier idd 6 cryo's, helemaal opgelucht! Hadden nl nog helemaal niets gehoord over mogelijk invriezen e.d. Op naar een tp dus Hoe is het met Caruli trouwens? Gaat 't een beetje? Liefs
Ben inmiddels alweer wat opgeknapt..Niet zo heel vaak buikpijn meer en ik merk dat de pregnyl gaat uitwerken...Nu hoop ik ontzettend dat mijn ongi wegblijft! Blijft afwachten...Pff, wat duren deze weken lang zeg! Hoe gaat het met jullie? Caruli, nog niet ongi hoop ik? Esser, 6 cryo's is toch wel fijn zeg...Nog een hoop potientele kansen..
hey meid hier gaat het goed af en toe nog wel wat steken van mijn eierstokken en veel last van mijn darmen? hopelijk niet omdat mijn ongi eraan komt we gaan er gewoon voor he dat we over 8 a 9 maanden pas weer ongi gaan worden
Ja, we gaan door voor 9 maanden ongesteldheidsloos.. Met eerdere behandelingen was je al ongesteld geworden toch? Positief teken!
ik heb 2x gehad met 11 dagen en 1x gehad met 15 dagen en 2x gehad met 5 dagen na tp ongi dus het is en blijft spannend tot de testdatum
heee dames.. hier alles erg spannned dus! ik duim voor jullie! Esser: meis ik hoop dat alles snel beer gaat en je voor een TP kan..
Hey meiden, hoe gaat het hier? Verhip, als je rustig aan moet doen, dan moet je dat ook echt doen he. Het is heel erg belangrijk om nu aan jezelf te denken. Nog even doorbijten nu. Zet hem op meid: broeden Niekster, met jou nog alles goed zie ik? Mooi zo, ga zo door Esser, kom maar op met die cryo's Caruli, ik duim voor je hoor: succes! Groetjes van Mia
Ha Mrs Mia, Jij krijgt snel duidelijkheid toch? Het is bijna medio dec.. Hier gaat het redelijk. Ben nu langzam alles aan het opbouwen. Heb al een draai was aangezet en berg was opgevouwen..En nu zit ik weer even. Verder voel ik eigenlijk maar weinig. Had halverwege deze week af en toe krampen van ongesteldheid maar ook die heb ik vandaag de dag nog niet gehad...Die bolletjes progestran blijven vies zeg! Bah bah, zal blij zijn als ik daar vanaf ben..Heb me de afgelopen dagen moeten temperaturen van het ziekenhuis, om te kijken of ik geen koorts krijg. Maar omdat ik het s'ochtends doe, weet ik dat mijn temp gem 3 graden hoger is dan voorheen zonder behandeling na de eisprong. Weet niet of het iets zegt, want die hormonen doen natuurlijk ook veel met je..Dus blijf nog maar even wachten...en wachten.. Hoe is het met de rest?
hey meid heb jij nog last van je borsten? ik niet meer heb ook last van krampen enzo hopelijk blijven onze ongi's weg
Mwah, niet meer zo'n last als aan het begin van de week. Maar ik voel ze nog wel. Ik moet wel zeggen dat ik dit het afgelopen half jaar al heb gehad (pijn aan borsten t/m menstruatie), dus mag hier eigenlijk niets uit concluderen...Errug vervelend.. Verder eigenlijk ook geen krampen meer, ja af en toe maar niet noemenswaardig zeg maar. Echt raar is dit...Heb jij je temp voor de behandelingen weleens gemeten en nu tijdens de behandeling? was die bij jou vanwege hormonen ook hoger?
ik temp niet. mijn temp is altijd heel wisselend en met hormonen zeggen ze dat je er niet van op aan kunt.