Kan ik me wel voorstellen, het is al je 4e behandeling..Maar deze keer is het niet voor niets, want volgende week testen we allemaal positief!
oh zou het zo zijn? ik hooop het zooo er zijn meerdere mensen die zeggen dat ze er een goed gevoel bij hebben maar ik weet het niet.... ik hoop denk ik te graag en dan ga ik denken dat ik het goed voel ren nog steeds met dicht geknepen ogen naar de wc als ik iets voel dus... word een lange week denk ik
Daar ben ik ook bang voor..Omdat ik zo gewend ben (klinkt ook stom) dat ik iedere keer ongesteld moet worden, ga ik er eigenlijk vanuit dat het nu weer gebeurd. Terwijl ik deze keer een echte kans heb om zwanger te raken...Echt raar gewoon.. Maar we komen ook volgende week wel door, we hebben er al een week opzitten!
Ik ben hard voor je aan het duimen Verhip, hopelijk kom je volgende week goed nieuws brengen, dat geldt ook voor jou hoor caruli!
Oh Verhip en Caruli; lieve meiden! Ik duim me helemaal suf voor jullie! Het moet gewoon goed komen..... Denk aan jullie! liefs
@Verhip en Caruli, bedankt voor jullie lieve berichtjes in mijn topic. Voor jullie is het een spannnende tijd. Ik duim gewoon door, niet meer voor mezelf, maar voor jullie! Good luck!
Thanks meiden.. Hier blijft het echt afwachten...Heb aantal kwaaltjes misschien toch wel symptomen maar weet niet zo goed wat ik ervan moet denken..
hey meid hier nog niet ongi wel last van mijn buik (waarschijnlijk darmen) hopelijk van het eten... heb meestal last van mijn darmen als ik ongi word.... maar blijf nog steeds voor ons allemaal duimen dat de wegblijven
hey verhip: hoe voel jij je trek jij het nog met de spanning? hopelijk test je volgende week positief meid! weet dat ik aan je denk
Hier gaat het mwah, ik weet het allemaal effe niet! Ik voel van alles en tegelijk verwijt ik het allemaal aan naderende ongesteldheid die niet komt door de utrogestan. Ik heb ook weer zere boobies, maar ook die heb ik altijd gehad t/m menstruatie, dus daar kan ik geen pijl op trekken...Mijn temp was vanochtend ineens 2 tiende graad minder, al kan dat ook weer komen doordat ik vanochtend heel vroeg heb gemeten en de laatste week pas heel laat (verschil +- 3 uur) dus ja, weet het allemaal niet...Ik heb geen testen in huis en durf eerlijk gezegd ook niet te testen, ben veel te bang voor het antwoord..Ik zit nu op 13 dagen na de punctie, en 11 dagen na de terugplaatsing, dus weet ook niet wanneer ik mijn ongi kan verwachten..Pff, wat is dit moelijk zeg, die laatste dagen!
Oh Verhip, wat spannend...................! Hoop zo voor je dat je nu al meteen met de 1e poging zwanger bent! Duim voor je hoor! liefs
Thanks meiden, ik hoop het ook zo...maar heb al paar dagen bekende buikpojn, afwisselend met onbekende buikpijn, pff wat is dat wachten moeilijk..
Nou, die buikpijnklachten kunnen ook erg positief zijn hoor! Ik voelde met mijn 1e poging he-le-ma-al niets! Dan voel ik liever toch wat buikpijn, dan zou ik nog het idee hebben dat er 'iets' gaande is daar.... Zet 'm op meid!
Ja, ik hoop ook dat die buikpijn klachten met een aanstaande zwangerschap te maken hebben, maar ik voel me toch heel onzeker..Het kan gewoon nog alle kanten op..Ze zeggen dat de meeste vrouwen tussen 10-14 dagen na de punctie ongesteld worden. Ik zit nu op de 14e dag. Maar ik begreep van Caruli dat ze ook weleens na 15 dagen na de TP ongi is geworden, dus eigenlijk is het maar afwachten wat mijn lichaam gaat doen... Zit te denken om vanavond toch een testje te doen. Het is immers 14 dagen na de punctie, maar zou het nog te vroeg kunnen zijn?
je zou al kunnen testen maar.... pff moeilijk is dat he wachten als je het kunt zou ik nog even wachten met testen totdat je zekerheid hebt. ik ben idd een keer 15 dagen na tp pas ongi geworden.... dan krijg je goede hoop en blijkt het nog niks te zijn ben wel heel benieuwd voor jullie mijn gevoel zegt wat... ben benieuwd of het uitkomt