15 dagen na de terugplaatsing? Dat is pas zaterdag bij mij! Dat duurt nog wel hel lang...Hoe kan dat toch hé, dat iedereen andere hoeveelheid dagen na de punctie / terugplatsing ongesteld worden. Ik heb testen in huis, maar durf gewoon niet te testen..
spannend meid tjaa ik weet ook niet waarom het zo wisselend is zie nu maar bij mij gebruik extra progestan en alsnog te vroeg ongi.. ps ik denk wel dat je vanaf morgen of donderdag kunt testen dan zit je zeker save
Pff, vind het zo spannend..Hoe ga ik deze dagen toch doorkomen! Voel vanalles en toch ook weer niet..Soms alsof ik ongesteld moet worden en soms alsof ik weer een overstimulatie heb (symptoon van zwanger zijn) Ik weet het allemaal niet meer!
ooievaar: dat is de bloedprik uitslag het zh laat ons altijd heel laat bloedprikken 17 dagen na tp pas
erg is dat he... maar goed mocht de test dan positief zijn weet je het zeker ik ga maandag voor de sier even bloedprikken
Nou Verhip, als ik alles zo lees hier..... Volgens mij kan 't alleen maar goed nieuws zijn hoor meid! Of denk ik nou te positief? liefs
Heb het idee dat het nog alle kanten op kan, er zijn genoeg meiden die nog ongi worden na 15 dagen.. Pff, wat is dit moeilijk! Sorry voor mijn geklaag, ik ben natuurlijk alllang blij dat ik de 14 dagen heb gehaald..
Kan me voorstellen dat je die zenuwen hebt meis. Maar als je al 14 dagen onderweg bent, kan je toch best al een test doen?
Ja, maar toch..heb het idee dat het normaal is om pas na de progestan ongesteld te worden en dan maak ik me nu al teleurgesteld zeg maar.. En zit nu alleen, dus misschien vanavond als mijn hubbie ook thuis is..
Tja over het algemeen houd de progestan je ongi ook tegen......ik stopte 's ochtends met de bolletjes en een aantal uur later had ik mijn eerste bruinverlies al.... De ivf verpleegkundige vertelde me dat ik dan ook echt geen innesteling/zwangerschap heb gehad, anders dan had ik echt niet binnen die paar uur al bruinverlies gehad...overduidelijk dus bij mij, negatief.... Gezien jou klachten heb ik sterk het idee dat je toch zwanger bent hoor..... En volgens moet je nu dus echt wel posi kunnen testen.... Maar das mijn idee en gevoel.....en zegt dus helemaal niets over jou gevoel meid! Het is zwaar en moeilijk das i.i.g voor heel veel meiden helder! liefs
Maar neem je de bolletjes dan niet s'avonds en s'ochtends in? Je lichaam weet dan toch eigenlijk niet dat dit je laatste bolletjes zijn?
Ik had die ochtend de bolletjes niet ingebracht. Mijn lichaam miste dus al snel de progeston. Zo snel, dat er al bruinverlies kwam.... De verpleegkundige legde uit dat de progeston dus echt m'n ongi aan het tegenhouden was... Als ik nl zwanger was geweest, dan was dat bruinverlies ook echt niet zo snel gekomen.....
Pff, ben benieuwd. Morgenvroeg zijn mijn laatste bolletjes...Als ik niet zwanger zou zijn, krijg ik morgenavond mijn ongi...Maar ik hoop dat ik toch gewoon zwanger ben..Wie weet..Heeft iemand het antwoord voor mij? Zou wel makkelijk zijn hé
heb je nu al de laatste bolletjes? ik moest altijd doorgaan tot de testdatum.. ik stopte altijd wanneer ik ongi werd.. dat mocht dan ook spannend meid niet bij iedereen komt de ongi na het stoppen zo snel hoor maar jouw ongi blijft weg ik voel het
Ja, morgenvroeg de laatste...Maar heb er niet meer, zou ik dan nog recept moeten vragen voor verlenging?