Thanks Naatje, ik ga zaterdag nog 1 keer testen en dan niet meer t/m bloedtest...Nu maar hopen dat ik genoeg HCG ga aanmaken...
jah ik denk ook wel dat het goed zit.. ik heb ook 1x een lichtere test gehad er tussen.. kan gewoon een x een mindergoede test zijn niet te veel zorgen maken denk ik en ik mocht 14 dagen na de tp testen...
Geen test meer gedaan vanochtend, ik durf eigenlijk ook niet meer en wacht gewoon de bloedtest af of heel misschien dat we morgen nog 1 test doen, omdat het dan 15 dagen is na de terugplaatsing en inmiddels 18 dagen na de punctie..Ik ben in ieder geval niet ongesteld, dus dat is een goed teken al zeg ik het zelf...Ik vind het wel spannend en hoop gewoon zo dat die iets lichtere test (maar nog steeds wel een duidelijke streep) een uitzondering was.. Vooralsnog ga ik toch nog maar nergens vanuit, dan valt het altijd mee als we dinsdag de uitslag krijgen...Vind het overigens wel vervelend dat ik pas op de 20e dag na de terugplaatsing te horen krijg of ik inderdaad zwanger ben..En dat ik pas op de 19e dag mag bloedprikken...Zit gewoon een dag tussen, dat zou toch wel eerder bekend moeten zijn (denk ik dan..) Maar goed, vooralsnog blijven we gewoon afwachten en draaien mijn duimen overuren voor de meiden die het nodig hebben op het forum want wat is dat wachten afschuwelijk! Ik heb echt respect voor de meiden die al meerdere malen (en ook 1 keer) een behandeling hebben doorlopen! Ik geloof echt niet dat mensen die spontaan zwanger raken in de gaten hebben hoe zwaar zo'n behandeling is.. Lang verhaal, maar dat wilde ik even kwijt...
Mied wat laten ze jou idd lang in onzekerheid zitten, 20 dagen na de tp pppfff Ik kan me voorstellen dat het wachten je zwaar valt. Maar wat je zelf al schrijft, nog steeds niet ongi. En geen bloed, geeft moed! Op naar een positieve bloedtest! Mijn duimen draaien overuren!
Thanks Naatje...Ik hoop voor je dat er geen IVF meer nodig zal zijn en jij ook een vet positieve test in handen hebt na je IUI..
Ik vind het ook wel inderdaad erg lang duren voordat je mag testen Ik mag aanstaande woensdag al voor een bloedtest Dat is 14 dagen na TP.. Zo zie je dat het toch overal weer anders is.. Maar wel goed dat je nog geen bloed hebt Jij bent gewoon harstikke zwanger meis
Ik hoop het Ooievaar! Maar dankjewel dat je me moed in praat! Wij mogen bijna gelijk testen, raar is dat hé, terwijl er zoveel dagen tussen de terugplaatsing heeft gezeten!
Ja ik vind dat inderdaad heel erg vreemd Maar die bloedtest van jou zit wel goed hoor meis Zo'n mooie test in je fotoalbum
Gelukkig kon ik het niet laten om toch nog een testje te doen...Zal zo de fo'to's in mijn album zetten...Pff, weer een stapje dichterbij (en ga nu toch weleens zo'n banner uitproberen met zwanger..) Dinsdag moet hij gewoon positief zijn, de uitslag van de bloedtest!
Heel mooi verhip en Dinsdag is de bloedtest ook positief hoor als ik je testen zie is het zeer zeker duidelijk. Het streepje wordt steeds duidelijker was bij mij ook.
Hoi Verhip, dankjewel voor je berichtje in mijn tpoic. Maar vooral: van harte gefelicteerd! Je bent zwanger! In mijn ziekenhuis zeggen ze dat je mag testen vanaf 18dgn na de punctie. En jouw testen zijn hart-stikke positief in je album! Effe laten bezinken, en dan: genieten! Eef