Helaas was het nog maar 1 nachtje, vanochtend zijn de duivels weer gearriveerd! Baal stiekem toch wel, want ook deze keer had ik weer goede hoop!
Nou, dat is toch weer een tegenvaller he. Ook al weet je dat het zaad niet echt goed is, ergens blijf je hoop houden. Ik kan me goed plaatsen in je gevoel Verhip. Gelukkig is 9 september al bijna Groetjes Mia
Nog een dagje en dan is het zover...ik ben er tot nu toe steeds vanuit gegaan dat ik morgen te horen krijg dat het icsi word, maar naarmate de tijd vordert ben ik bang dat ik eerst weer onderzocht ga worden... Hoewel de gyn heeft gezegd in juni al zo snel mogelijk te willen beginnen.. Nu morgen toch wel echt dichtbij komt, besef ik dat ik toch echt binnenkort zal moeten leren spuiten...wrr, ik zie daar zo ontzettend tegenop!
Nou, het is officeel ICSI geworden. Hij is redelijk positief gestemd en heeft het idee dat het ons wel gaat lukken mbv helpend handjes... Volgende week donderdag, de 18e hebben we s'middags de intake voor de ICSI. Komt nu wel heel dichtbij. Ga er overigens wel vanuit dat we niet direct starten, maar na de volgende cyclus..Zou dus betekenen dat we eind november de terugplaatsing hebben..grove schatting..vind het wel spannend worden zeg..
Hey Verhip, ICSI is eigenlijk wel wat je had verwacht of niet? Wel fijn dat het alemaal zo snel gaat! Is er dan geen wachtlijst in jullie ziekenhuis? Ook mooi dat de arts positief is. Zo zie je maar weer: zelfs met wat mankementjes is er nog zat hoop Liefs Mia
Ik heb de intake van de icsi een hele tijd geleden alvast gepland, omdat ik wist dat dit ging gebeuren. De gyn had zelf in juni al aangegeven dat hij gewoon zo snel als mogelijk wilde starten met icsi zodra wij bij de uroloog waren geweest. Dus vandaar...Normaal gesproken zou ik gistermiddag pas een afspraak hebben gemaakt, en dan zou ik ook pas ergens eind oktober ofzo de intake hebben..Ben ik blij dat ik die alvast had vastgelegd.. Weet je al een definitieve datum?
Heel veel succes met ICSI! ICSI maakt hele mooie baby's hoor *moet je oude onderwerp nog open of blijf je op dit topic?* Elmo
dankjewel! Wil je mijn oude heropenen? En is het mogelijk om dit topic daarin te kopieren? Soort van samnevoegen?
Wel fijn dat je de afspraak al gepland had! Al dat wachten schiet ook niet zo op he. Ik wordt er nu al gek van terwijl we nog helemaal niet zo verschrikkelijk lang bezig zijn. Maar omdat mijn mannetje veel later wilde beginnen dan ik zit ik voor mijn gevoel al twee jaar te wachten Mijn mannetje wilde onze afspraak bij de gyn (29 sept) eerst verzetten, maar ik heb hem gevraagd of hij het toch niet alsnog kon regelen op zijn werk, aangezien ik niet nog langer wil wachten. Dus dat gaat hij nu proberen en dan kunnen we de 29e gewoon samen gaan. Het is nog even volhouden dus. Is er nu duidelijkheid wanneer je nou echt gaat beginnen? Groetjes Mia
Vandaag is de dag van de waarheid..hihi Vanmiddag afspraak bij de gyn. De intake van de icsi. Wel beetje raar verlopen, omdat ik de intake van ICSI al gepland had staan op vandaag, maar de gyn heeft me vorige week pas ingeschreven. Nu kreeg ik gisteren een brief binnen of ik wilde bellen voor een intake te plannen en dat we op de wachtlijst zijn geplaatst...Maar de intake hebben we al gepland..gelukkig...Ik hoop tenminste dat de gyn ons wel wil helpen..? Dat is nog de vraag, maar mijn hubbie en ik hebben besloten om vanmiddag gewoon te gaan en we zien wel.. Er zat ook een brief bij dat wij na de intake een afspraak moeten maken voor een spuitinstructie en nog iets (weet ff niet meer wat). Dacht eigenlijk dat we dat ook vanmiddag zouden krijgen.. Maar goed, we zullen zien. Ik ben wel benieuwd, het gaat nu echt beginnen..
Ik ken het gevoel, ik riep toen we pas een jaar bij elkaar waren (6 jaar geleden) dat ik graag kinderen wilde en dat ik het liefst die dag nog zou stoppen met de pil...Hubbie heeft dat gevoel pas sinds vorig jaar bouwvak... En de 29e gaat lukken? Of toch niet?
ZO wat een berg informatie krijg je mee..ook wel fijn, want dan kan je het allemaal op je gemak nalezen.. ICSI start vanaf volgende menstruatie, welke ik nu rond 10 oktober verwacht. Eerst 21 dagen pil slikken en vanaf de 18e dag begint het...pff, spannend! Morgen bellen naar het spreekuur om af te spreken wanneer ik de spuituitleg krijg en de lengtemeting van de baarmoeder of zoiets..dat moet allemaal voor 10 oktober.. Al bij al, er zit vooruitgang in en we gaan voor de 20 - 25% kans, nu willen wij er ook bij zitten!
Hey Verhip, Het gaat nu stiekem toch best snel he! Fijn hoor. Ik hoop dat je al die info goed kunt onthouden. 10 oktober is al over 3 weken! Mijn afspraak staat nog steeds op de 29e en deze blijft daar gelukkig ook staan, ik hoef dus nog maar 1 week te wachten en dan hebben we onze eerste afspraak bij de gyn. Mijn manetje kan in die week hopelijk gelijk zijn zaad voor de 2e keer laten testen (want dan zitten er 3 maanden tussen) Succes met aftellen Groetjes Mia