Verhip's weg door de ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door verhip, 9 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Ooo, heb jij de lucrin in een potje dan? Of heb je het over de gonal f?
    De gonal f die ik moet gaan spuiten, zit in een soort van prikpen. Erg handig!

De cetrotide en de pregnyl overigens, zitten nog 'los' van elkaar. Dus de vloeistof en de poeder, die moet ik voor het spuiten mengen met elkaar en weer opzuigen in de spuit en dan de naald verwisselen.
    Heb jij dat ook zo?
    liefs

2. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Bij mij zit de gonal f ook nog in 2 potjes, ook vloeistof en poeder evenals de pregnyl. De lucrin zat in een potje, waar ik verder niets mee hoefde te doen.

Echt raar dat ieder ziekenhuis zo'n verschillende behandleingen uitvoert

3. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nou zeg! Dat vind ik dus echt maf om te lezen!
    Jij niet? Daar word ik nieuwsgierig van he....?
    13-11 moet ik naar 't ZH voor een 1e controle echo, dus dan ga ik 't even vragen waarom daar nou zo'n verschil in zit.... ;)

Weet je trouwens al wanneer je nou dan met de gonal f mag beginnen?
    liefs

4. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Nee, nog niet precies. Zodra ik ongi word (kan vanaf vandaag ieder moment gebeuren), moet ik op de 2de dag beginnen met gonal F...

Ook raar dat daar zoveel verschil in zit..Ik moet ook zodra ik ongi ben, bellen naar het ziekenhuis voor een vroeg echo, welke op dag 2/3 van de ongi gaat gebeuren...Daarna op dag 10/11 weer. Ik ben dus echt helemaal afhankelijk van mijn ongesteldheid..

Ook dat is raar eigenlijk, dat het zo verschillend is. Jij weet gewoon wanneer je met wat moet beginnen en ik moet overal op wachten

5. strom23

strom23 Actief lid

29 feb 2008
    292
    0
    0
    nou dames.. de 1ste spuit zat er in...

de prik toen ie er in ging viel heeeeeeeeeel mee.. maar toen de puregon er in ging viel me dat toch tegen... een heel naar gevoel..

kwestie van wennen denk ik...

loopt bij jullie alles nog goed?

6. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Dat dacht ik ook! De prik zelf, daar schrik ik wel van, maar echt pijn kan ik het niet noemen. Maar zodra die vloeistof erin loopt, prikt het enorm...Dit wordt bij mij alleen maar erger naarmate de dagen voorbij gaan..

7. Niet meer actief

Verhip, ik wens jou ook heel veel succes met jou 1e ICSI!

8. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Ja verhip, ik blijf dat toch ook echt gek vinden....
    Wat ik al schreef; ik ga uit nieuwsgierigheid het eens navragen bij ons ZH...... ;)
    Hopelijk komt je ongi snel meid!

Oh jij hebt dus ook als Niekster last van de vloeistof?
    Ik ben benieuwd hoe dat bij mij is..
    liefs

9. strom23

strom23 Actief lid

29 feb 2008
    292
    0
    0
    pijn erger... :S vandaag viel die wel mee... maar blijf het heel naar vinden.. en mn mannetje moet het ook blijven doen...

ik moet alleen heel erg op mn gewicht letten in eens.. ben van 60 kg na 63... ga morgen even bellen of dat vocht kan zijn..

@ esser.. hoop dat jij dat niet hebt.. ben benieuwd hoe het jou afgaat.. wanneer was je 1e spuit?

10. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Thanks Naatje, ik hoop ook dat het succes oplevert...

Esser, gister had ik er minder last van, al lag ik wel een half uur na spuiten in coma en ben zojuist pas weer wakker geworden...Zal het middeltje wel enigzins uitgewerkt zijn, haha..

Mezelf spuiten durf ik toch ook nog steeds niet, heb echt het idee dat ik mezelf aan het afschieten ben, terwijl als mijn hubbie het doet, gaat het gewoon goed. Dan voel ik het wel, maar daar valt mee te leven..

Niekster, raar dat je al 3 kilo aan bent gekomen...Ik ben nog niet met gonal f begonnen, want daar kun je toch van aankomen? Wat spuit jij nu ook alweer? Kan je bellen op een zaterdag?

11. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Ik ben zojuist hopelijk voor de laatste keer ongesteld geworden..morgen beginnen met gonal f...spannend

12. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

8 sep 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Oh verhip, wat spannend zeg !
    Ik ga heel erg hard voor je duimen !

Veel liefs Gobje

13. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Veel succes met de Gonal! Het is veel minder eng dan je denkt hoor, ik was er heel gauw aan gewend.

xxx

14. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Niekster; aanstaande donderdag mag de eerste spuit erin. (=gonal f) Ben benieuwd!
    Naar verwachting zal de punctie in de week van 17 november zijn...
    Wel gek dat jij zo'n 3 kilo bent aangekomen?

Verhip; goed! En inderdaad, dit moet maar mooi de laatste keer zijn ;)
    Morgen dus de gonal f erbij. Je kunt 't!
    Ik volg je kort op de voet hoor meid ;)
    liefs

15. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Ik jou ook Esser...

En de rest ook veel succes en dankjewel voor het meeduimen...!

16. strom23

strom23 Actief lid

29 feb 2008
    292
    0
    0
    hoi hoi..

vanavond je 1este G spuit of nie? spannend he.. hoop voor ons allen dat we dit voorlopig maar 1x nodig hebben.. november/december gaat onze maand worden dames! ik duim voor ons!

@ Verhip: ik spuit puregon.. mn gewicht is een kilo minder morgen moet ik na ziekenhuis.. zullen ze wel zeggen wat het kan zijn.. denk vocht. drink zo veel..
    vanavond mn 4e spuit.. ik laat alles door mannetje doen.. lukt me niet zelf, blijf het een raar idee vinden...

@ Esser.. voor je het weet is het donderdag! ik loop net een weekje voor op je.. ik heb de punctie warsch in de week van de 13e... we lopen bijna gelijk met zijn 3tjes.!

17. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hey meiden, alvast heel veel succes met al dat spuiten! Hopelijk is het voor de laatste keer ;)

Liefs Mia

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel succes meiden
    we lopen allemaal gelijk op :)
    ik ben 31 okt begonnen met gonalf

19. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Spannend hé..De gonal f zit er bij mij vanavond ook voor de eerste keer in...Blijft wel net iets langer prikken dan de lucrin en heb nu al anderhalf uur ontzettende buikpijn..sinds die gonal f erin zit...Echt of ik heel erg teveel heb gegeten..Mijn buik staat helemaal recht naar voren, net een beginnende zwangerschap. Hebben jullie dat ook?

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hoi meid
    kan dat het een reactie op de gonalf is
    heel veel succes met spuiten
    hopelijk hoef je het maar 1 poging te doen ;)

Deel Deze Pagina