Zijn hier ook zwangere meiden uit de buurt van Enschede? Lijkt me leuk om ervaringen op te doen en te emailen...
yep, woon in Enschede! en ben ook nog eens zwanger hihi! Ik heb inmiddels al verlof dus ik ben afwisselend aan het genieten van "NIKS DOEN" en schoonmaken, want het is na de verbouwing een ontzettende troep. Ben ook nog bezig met het afmaken van de babykamer. Hoe is het met jou? GRoetjes Honingbij
hoi ik kom uit hengelo en ben nog maar een paar weken zwanger, van de eerste,vanmiddag voor het eerst naar de VK toe, eerste echo maken en luisteren naar het hartje, moet er met een volle blaas naar toe, en laat ik nu al heel nodig naar de wc moeten!!. Heb om half 2 de afspraak. ben best wel onzeker, zal er wel wat zitten?? en zal het hartje kloppen?? groetjes patricia
Hey Honingbij, Lekker zeg al verlof.. Moet het weer wel een beetje beter worden, lekker beentjes ophoog Met mij gaat het wel goed, ben alleen nog ontzettend moe. Patricia, ik was ook zo bang dat ze zeiden..je bent niet zwanger of dat het kindje niet meer leefde. Ja en vooral met die volle blaas, verschrikkelijk he
Ik woon ook in enschede, en ben ook al verplicht met "verlof" ivm vroegtijdige weeen. Ben trouwens blij dat het weer nu even wat minder is, kan toch merken dat ik niet meer zo goed tegen de warmte kan als voor de zwangerschap, hebben jullie dat ook? Waar wonen jullie eig in enschede? en hoe oud zijn jullie? Ik woon op het hogeland en ben 23 jaartje jong!
Ik kan wel aardig goed tegen de warmte, alleen werk wordt me op dit moment lichamelijk te zwaar (zit in de zorg). Ik woon in Losser en ben 27 jaar.
Ik woon in Almelo! Gisteren 20 weken echo gedaan! Echt helemaal geweldig! Vooral de tijd die ze daar voor uit trokken! Bijna 3 kwartier. En in de eerste minuut was het al geen geheim meer wat we gaan krijgen! Ze mocht geen 100% uitslag geven dus gaf ze maar 99% Het is een jongen! En heb al een meid dus wat een rijkeluiswens he! Geniet van je zwangerschap daar en doe ut kalm an
ook al hoor ik er niet bij : Ik woon in Glanerbrug, Vlinderbuurt. ben bijna 26 en hopelijk bijna zwanger haha
He meiden, Ik kom ook uit Enschede, maar heb ook een tijdje in Losser gewoond !! Carol; een vriendin van me woont ook in de vlinderbuurt, maar als ze hoort dat je zegt dat je uit Glanerbrug komt wordt ze niet vrolijk, hahaha. Volgens haar is de vlinderbuurt gewoon Enschede !! Ik zeg ook altijd dat ze nu in Glanerbrug woont, hihihi.
Ik heb in de nieuwbouwwijk op de Saller gewoond. Aan de Lutterstraat. Was wel heel erg mooi, tot ik mijn relatie verbrak, toen ben ik verhuisd naar Enschede. Waar woon jij in Losser?
nou hier nog één! Ik kan er nu niet meer omheen, ze hebben hier valk achter de woningen bordjes met 'Enschede' geplaatst... Nu woon ik er écht niet meer... snif snotter durf je haar naam te zeggen? Misschien wel een bekende...
Ja dat ken ik.. mooie wijk is dat. Ik woon in de rozenstraat, dus dichtbij... We wonen hier net vanaf januari.