IUI bij te lage ph slijm

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by mariek29, Jul 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mariek29

mariek29 Lid

Jun 27, 2007
    39
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo,

Wij gaan in september starten met IUI na anderhalf jaar geprobeerd te hebben zwanger te worden. Met het zaad van mijn vriend is alles goed, maar de ph van mijn baarmoederhalsslijm is te zuur, dus ik maak zijn zaadcellen kapot :x . Dit lijkt de oorzaak te zijn!
    En nu gaan we dus beginnen met IUI, superspannend! Ik hoef dus geen hormonen te slikken in eerste instantie (1e drie keer). Wat zijn jullie ervaringen met dit probleem. De gyn zegt dat wij een ''gunstig'' probleem hebben, dit is met IUI redelijk te overbruggen :D .

Zijn er hier dames die dit probleem ook hebben en wel/niet zwanger zijn geworden? Erg leuk om hierover te kletsen.

Liefs,
    Mariek29

2. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo marieke, waarom sluit je je niet aan bij het iui topic, daar schrijven allemaal meiden die in dezelfde situatie als jij zitten, kun je ook goed volgen hoe het met iedereen gaat en al je vragen stellen.

heel veel succes, spannend hoor

gr jose

3. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Marieke,

Hier nog eentje met een te zuur baarmoederslijm. Mijn slijm dood ook al het zaad van mijn man. Wij gaan dus ook voor IUI of IVF. DE eerste poging wordt deze ronde.
    Ik gebruik wel hormonen, Gonal F, omdat ik anders geen follikels aanmaak. Ze zeggen inderdaad dat dit een gunstige reden is.....
    En geullikg is het zaad goed, dat scheelt ook een hoop!
    Succes!
    P.S. waarom pas in september en niet eerder?

Liefs Nikkie

4. er is inderdaad een groot IUI topic :)

mij lijkt het gunstig omdat naast het te zure slijm er verder niks in de weg staat om zwanger te worden. wie weet ben je verder super vruchtbaar ;)

5. draaimolen

draaimolen Actief lid

Apr 22, 2007
    479
    0
    0
    Hey Mariek, agressief slijm/verkeerde zuurgraad is idd het ´gunstigste´ probleem. Als het zaad eenmaal voorbij de baarmoedermond is, zijn er geen obstakels meer.
    Bij ons was dat ook het enigste probleem en gelijk de 1e IUI was al raak (wel met hormonen, omdat dat nu eenmaal regel was in ons zh). Ondertussen zijn we bijna een jaar verder en hebben we een prachtige zoon! Succes!

6. sjolie

sjolie Actief lid

Dec 11, 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    hoi mariek

Wij hadden hetzelfde probleem en hebben ook IUI gehad en kijk eens naar mijn banner.
    Heel veel succes.

Groetjes sjolie

7. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant

* sorry even off topic*
    Heey Draaimolen,

Proficiat met je zoontje! Geweldig! Gezond en wel? Je hebt me wel een een PB-tje gestuurd ivm te zuur baarmoederslijm. Echt super meis!
    Geniet maar lekker van je mannetje!

Liefs Nikkie

8. draaimolen

draaimolen Actief lid

Apr 22, 2007
    479
    0
    0

Thanx voor de felicitatie! Hij is kerngezond en heeeeeel erg lief :D Ben helemaal verliefd op hem...volop genieten dus! Veel succes weer!

Share This Page